Gå til innhold

"Redbu11" E92 M3 - Solgt

Bjanne
 Share

Anbefalte innlegg

Film film film !!!! :D

får se om ikke jeg får tømt et sett jeg skulle tømt med e46'en i morra med den på film ;)

Råått! Spesielt med såpass mye rødt semsket, liker det! Gleder meg til å se denne i aksjon rundt skogen!

gleder emg til å se den selvv jeg :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått ESS Kitet mitt hjem og ligger og verker etter å bli montert- men jeg må desverre få unna litt biler før jeg kan begynne med denne for fult. har bare 3 biler jeg må ferdigstille og få solgt bah- men men ere noen som er ute etter en ferdig rigget banebil eller en 528iat ere bare å hyle ut :)

Facelift m3'n er allerede solgt, må bare godkjennes før levering :)

Har kjørt rundt med m3'n i hele helgen, og fy fean hva den går orginalt, og den lyyyden ! V8 + ///M det er helt ålreit ! det blir utrolig gøy å prøve dette med pustehjelp ! :o og den girkassen er jo enormt morsom ! helt konge for sladding, og ikke minst timeattack. merker ikke at den girere, bare å holde bånn og styre den veien man vil ! men drifting så blir den litt ugunstig igjen når en ikke kan sette opp før svingen. så så fort jeg blir kvitt disse bilene er det bare å få kommet i gang med ombyggingen :DDET blir spennende ! :D

lite bilde av noe av de søte kitet :)

38bamhuik7orw8fyxwg6.jpg

mqdg6pegtipyzbjnqkbt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takker for alle som vil følge mitt lille prosjekt :D spent som en fjær på hvordan det kommer til å bli ferdig :D

sliter litt med noe airbag issues på en bil jeg har bygd for en kamerat så har låst litt for mye penger i det prosjektet så står litt stille her om dagen :( prøver også å få solgt e46 m3 banebilen min og så jeg kan kjøpe de tingene jeg mangler.

noe av det jeg mangler og ikke helt har bestemt hva jeg vil ha er Clutch og evt svinghjul. noen som har noe erfaring med disse bilene med presse og hva slags clutch en kan få tak i og pris nivå ? hadde et F1 stage 3 clutch kit med svinghjul på e46'en som jeg syns funket utmerket og var jo langt innenfor på pris men ser jeg må gjerne 4 om ikke 5 doble prisen på de clutchene jeg har funnet til denne. noen som har noen forslag og evt erfaringer ?

Lite stemningsbilde fra gården før jeg reiste på jobb i går. regn regn regn ! kanskje like greit at jeg ikke får med meg E30 Meet ? Bitter- Jeg ? aldri !!! [-X

6yexcmuku9w3ddb8hn9o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fornøyd nå- fått snakket med Joe Harry Linnerud nå og avtalt estimat på pris slik at han skal få satt inn litt stål på diverste strategiske steder i bilen i løpet av vinteren :)

begynner å glede meg litt til å komme i gang med denne nå !

EDIT:

blei ikke i denne omgang

NMS Extrem halvbur i stede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå er e46'en solgt og jeg kan begynne å fokusere litt mer på denne bilen :D

fikk beskjed av http://www.NordicMotorsport.com at Nitron R3 kitet mitt er på plass og dette skal monteres før jeg pakker bilen og kjører mot rudskogen på dagstur på søndag.

bilen ser jævlig ut utseende messig pga solskadene i lakken men jeg MÅ prøve denne bilen på bane nå ! har noen e46 m3 hjul igjen som jeg skal prøve å få slitt ut :)

w6m859ntdzwka0ojz879.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...