-Roger- Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Har en Blaupunkt original BMW spiller som etter all sannsynlighet stammer fra en E36. Sto i og fungerte da jeg kjøpte bilen, (E30) men når jeg nå kobler den til igjen et halvt år etter, står det code i displayet. har prøvd 0000 1234 osv, men nå står det bare "code waiting" Finnes det muligheter? eller er det bare og kaste den? Har meget lyst og beholde original spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Du får koden av BMW-forhandler. De trenger vel serienummeret som står på radioen. Så du må plukke den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Du får koden av BMW-forhandler. De trenger vel serienummeret som står på radioen. Så du må plukke den ut. Snakket nettopp med de, og de kunne ikke gi ut koden uten chassinummeret på bilen den originalt ble levert med Forståelig på en måte, siden det er hele meningen med koden, men jeg håpet på de kunne hjulpet meg siden den var såpass gammel at den for de fleste ikke er "interresant" lenger med sine begrensede funskjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Sweet http://www.ecoustics.com/electronics/fo ... 32215.html Fant dette forumet og spurte om noen kunne hjelpe meg med koden. Tok 1 min før jeg fikk svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå