Ronso Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Hei, har en 523iA 06 modell som har kun FM/AM og en CD spiller. Mitt første spørsmål er om noen vet om CD spilleren takler CD'er som er brent som en "data cd", altså hundrevis av sanger. Prøvde dette i går, men fikk bare beskjed om at kjente ikke igjen formatet. Men leste en gammel post et sted om at det skulle være mulig, men fant aldri en løsning på dette. Veldig irriterende og brenne nye CD'er hver uke.. Og derfor har jeg også et spørsmål angående installering av bluetooth i bilen. Har alltid brukt Spotify i mine gamle biler, enten via AUX eller bluetooth. Noen som vet hvordan jeg får ettermontert dette (bluetootj? Hvor er det billigst i Trondheim's området å få dette gjort, eller hvilke komponenter jeg må få kjøpt meg for at jeg skal få spilt av musikk via bluetooth? Ble tipset om et eller annet fra Bilradiospesialisten, men husker ikke hva jeg skulle se etter. Setter stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Bilen må kodes for å lese MP3-cd-er. Det er også mulig å kode slik at du kan koble til aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronso Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Bilen må kodes for å lese MP3-cd-er. Det er også mulig å kode slik at du kan koble til aux. Den må kodes for at den skal kjenne igjen CD'er som er brent som data cd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronso Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Vet du noe om hva som trengs for å få installert bluetooth da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Jeg lurer på om Dension har noe for dette, men jeg har ikke så stor peiling på det området. Ellers kan man installere nyere iDrive og combox, men da begynner det å bli litt dyrere og mer omfattende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronso Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Ja, Dension fikk jeg tips om å sjekke ut på Strandveien Auto. Var nettopp på Bilradiospesialisten og fikk komplett pris for installering av bluetooth/handsfree - 7100,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ja, Dension fikk jeg tips om å sjekke ut på Strandveien Auto. Var nettopp på Bilradiospesialisten og fikk komplett pris for installering av bluetooth/handsfree - 7100,- For 7100,- er du ikke langt unna en CIC med combox. Prisen du har fått var relativt stiv og det blir helt sikkert ikke brukt originale deler engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Om du ikke har behov for handsfree (om dette i det hele tatt var inkludert), eller å kunne styre det hele fra rattet, er denne 28 ganger billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronso Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Om du ikke har behov for handsfree (om dette i det hele tatt var inkludert), eller å kunne styre det hele fra rattet, er denne 28 ganger billigere. Den funker jo sikkert helt greit. Vet du noe om den også må "kodes" inn i bilen eller er det en jobb jeg kan gjøre selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Den kobles til aux som igjen må aktiveres ved hjelp av koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronso Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Den kobles til aux som igjen må aktiveres ved hjelp av koding. Var det jeg tenkte ja. Har ikke aux heller, så da er det vell bare å glemme den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Det må da vel være bedre å bruke en liten tusenlapp (og kanskje enda mindre om noen her inne gjør det) på å aktivere dette enn å bruke 7100,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronso Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Det må da vel være bedre å bruke en liten tusenlapp (og kanskje enda mindre om noen her inne gjør det) på å aktivere dette enn å bruke 7100,-? Joda, klart det! Men må jeg ikke ha noen komponenter for å få installert aux og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Kun en kontakt som enten kjøpes hos BMW eller lages selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå