chrisen Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Hei, snuser litt på E46 m3 igjen, er desverre i nedre prisjikte og lurer litt på denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41321238 Noen som kjenner til bilen og kan fortelle meg noe om den? Er dette ett av m3Yngve sine bygg? Virker det som ett greit kjøp? Vært naf testet med null feil.
M3 Yngve Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Ikke noe jeg har hatt med å gjøre. Bjanne her inne har bygd den
chrisen Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Okey, han kjenner jeg ikke til. Er det en kar som kan sakene sine? Nåværende eier hevder at dette ikke er første M3en av han som har gjort jobben har bygget om.
RS-Heggem Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Ligger det ikke en tråd om denne bilen på forumet mon tro?
chrisen Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 viewtopic.php?f=11&t=166622 Stusset på om det var denne, men er ett par detaljer jeg ikke får til å stemme. Som listene i interiøret? Er det virkelig samme bil? I så tilfelle ser det jo ut til å være kvalitet på jobben...
chrisen Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Det er sant, bare nytt skilt. Tror dere som har greie på det og kanskje kjenner denne Bjanne at dette er en bil å satse på?
Kvasi Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Kan godt hende det er en bra bil, men annonsen og bildene i den må være det dårligste jeg har sett. Hadde det vært en bil jeg vurderte ville jeg lurt på hvorfor selger ikke gidder å bruke de 5 min ekstra på å ordne ok bilder og relevant informasjon i teksten..
chrisen Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Nei annonsen var ikke helt den store, har vært i kontakt med selger på mail og det virket ikke som at han hadde all info han heller. Men det kan det være så mange grunner til.. Er vel ikke så mange år siden Bjanne kvittet seg med den? Men bygget i seg selv er det vel lite å si på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå