Vegipi Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Har da kjøpt meg "ny" bil, e91 320d 2009 mod. Litt små planer har jeg så følg med! Kom gjerne med forslag. Noen bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegipi Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Hei! I dag har jeg fått montert front spoileren, ble ganske fornøyd selv! Dårlig bilde kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettbas Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Fin bil! Hva heter spoileren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegipi Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Fin bil! Hva heter spoileren? Takk! Kerscher DTM carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 LItt mere senk så hadde det satt prikken over i`en Flott bil! Hvit M-sport E91 lci ser umåtelig godt ut:) Jeg ville byttet til hvite LED-lys i AE-ringene og evt byttet ut pærene i tåkelykter foran. Jeg gjorde det på min pre-lci, og det ser faktisk mye nyere ut i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegipi Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 LItt mere senk så hadde det satt prikken over i`en Flott bil! Hvit M-sport E91 lci ser umåtelig godt ut:) Jeg ville byttet til hvite LED-lys i AE-ringene og evt byttet ut pærene i tåkelykter foran. Jeg gjorde det på min pre-lci, og det ser faktisk mye nyere ut i mine øyne Ja! Black Evolution coilover sett med hardhetsjustering er allerede bestilt Led må jeg få snarest, som du sier! Ser mye bedre ut en halogen. Er pærer fra ebay noe å satse på? noen erfaring med holdbarheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Høres smooth ut! Helt klart. Mye bedre.! Har aldri prøvd pærer fra ebay, kjøpte fra www.ekstralys.no når jeg kjøpte til E61`n nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegipi Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Thx bestille derfra nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegipi Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Noen som har en type sotespray å anbefale?.. Skal brukes på baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Plastidip smoke? Tenkte jeg skulle prøve den på e-92'n værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Hvor kjøpte du leppa å hva måtte du betale får den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Kjøp Lamin x folie.. Spray vil bare se jalla ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Kjøp Lamin x folie.. Spray vil bare se jalla ut. Hehe, satt akkurat og skrev det samme Bedre med en film som er lagt perfekt på en så ny bil i stedet for spray! Ville egentlig beholdt baklyktene helrøde.. Syns de er pene sånn:) Heller legge svak toning på fremlyktene med Lamin-x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Flott bil! Behold baklyktene røde, slik at du får litt kontraster på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå