Anterialis Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Hei, Jeg skrev et innlegg i en gammel post, men etter lite svar oppretter jeg en egen post på dette. Jeg har en 320D E92 2010 LCI modell som er på vei fra Tyskland. Sitter naturligvis her hjemme å gleder meg, og lurer samtidig på hva av utstyr den har. Jeg har mottatt utstyrslisten, men det er en del koder som ikke er veldig enkle å forstå seg på. Derfor lurer jeg på om det pleier stå i utstyrslisten at man har foldbare sidespeil, eller om dette "gjemmes" under en annen utstyrskode? For å nevne noe, har jeg dette utstyret: * Adaptive xenon lights, regnsensor, high-beam assist, headlight cleaning (Innovation package?) * det er to koder jeg ikke helt forstår: S430A og S431A, hhv. "Interior/outside mirror with auto dip" og "Interior mirror with automatic-dip". De sier jo litt av det samme? Er 430 koden at passasjerspeilet dipper ned når jeg setter bilen i revers? Og hva med 431? * Comfort access / Comfort package Takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 430/431 er aut. avblendbare speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Adaptive headlights er at du har lys som beveger seg når du svinger på rattet når bryteren står i A.' high beam assist er at den slår av og på fjernlyset automatisk når du møter biler. 430 og 431 er autonedblendbart speil utvendig og innvendig, samt at speilet også vipper ned i revers. Comfort access er at du kan åpne bilen med nøkkel i lomma og mest sannsynlig starte bilen uten nøkkel i tenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Takk for tilbakemeldinger! Så utvendige speil dimmer også? Supert =) Men hva med disse foldbare speilene? Er det egen utstyrskode for dem (altså at jeg ikke har det ettersom det ikke står) eller følger det med i noen av pakkene jeg har? Og hvordan er det med importbiler fra Tyskland mtp. kjørelys? Dersom bilen står i "A" (automatisk) modus for lys, vil det være noe lys på om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 313 Exterior Mirror Package, har jeg på min bil. Da er det innfellbare speil, dog kun manuelt via bryter. (På fruens firmabil Mondeo, folder speilene inn automatisk når en låser dørene). I tillegg tilter høyre speil ned når jeg setter bilen i revers. Bilen jeg har er bruktimportert fra Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Folding ved låsing/opplåsing er en kjapp og enkel kodejobb. På e6x er det standard med innfelling om en har 430, men på 1-serie og 3-serie må man nok ha 313 ja. 313 kan forøvrig ikke kombineres med 430, så om bilen har dette har den nok ikke 313. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Nei jeg har ikke 313. Da var det oppklart, takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Oppdatering: Jeg har pakkene 430 og 431, ikke 313. Jeg har dog innfelbare speil. Hører vel med i en av pakkene som er nevnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Adaptive headlights er at du har lys som beveger seg når du svinger på rattet når bryteren står i A.'high beam assist er at den slår av og på fjernlyset automatisk når du møter biler. 430 og 431 er autonedblendbart speil utvendig og innvendig, samt at speilet også vipper ned i revers. Comfort access er at du kan åpne bilen med nøkkel i lomma og mest sannsynlig starte bilen uten nøkkel i tenning. Jeg har autodip, altså de kodene på min bil, men speilene dipper ikke ned når jeg setter bilen i revers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Såvidt meg bekjent har man normalt kun denne funksjonen om man har memory. På 3-serie og 1-serie får man dette om man har 313. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Jeg har også dip på min bil. Husk at det kun skjer dersom du har vippebryteren for hvilket utvendig speil du vil regulere (feks justere opp, ned, venstre, høyre med pilene) til venstre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå