bjarne730 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 meg og typen min kjøpte oss en e36 cab for noen månder siden, og ende opp med og ribbe hele bilen og bygge den opp igjen. bilen var ganske så ned sarva når vi fikk den. så da var det egentlig bare og sette igang og begynne og rive og bygge. vi byttet ut dashbordet til en litt nyere ett. fikk satt inn noen e46 m tec skinn el stoler. nytt baksete og dør trekk + golv teppe. vi tok og trakk opp listene i bilen, og byttet litt dioder. typen har vel for det meste stått for pussingen skjøl (ikke vært så flikk og være med der) men han har tatt og fjernet listene og sparkla det igjen, og fjernet alle låsene på bilen for å få en mer clean look. han har også måtte tatt av all stylingen på den, for og bygge å retta opp etter forje eier hadde noe "uhell" med bilen. så det har gått mange timer med sparkling og pussing på han bilen har vi prøv å bygge litt "anonym" men som vil skilde seg litt ut? så vi kjører svart/hvit/ og blått. med matt svarte detaljer og med lamborghini balloon whit som lakk. så må si det ble en helt annen bil. så no er det litt "små" plukk igjen, så kommer vel skiltene på her er vertfall noen bilder av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne730 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 ingen som har noe og komme me? posetivt eller negativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Til å være E36 med seidl widebody ser den relativt bra ut Ville senka mer og fått tak i noen hjul (ikke sorte) som fyller skikkelig ut. Ser himla rart ut med hjul "midt under" bilen. Siden bilen er hvit er det jo fritt fram med farger. Skal man først ha en sånn bil gjemmer man ikke bort hjula Og jeg ville gjort et eller annet bak frontfangeren. Ser pussig ut med bare luft bak fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne730 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 takker for d noe meir senking tviler eg på vi bør ha sliter som d er no,må bygge opp me plank for og komme ut og inn av garasjen har ik råd te andre felger,så d beste for og skjule hakk og sår på felgene, så lakka di med plasti dip, funka kanon ja klar over at d er for åpent,har vert inne på tanken og ligge xtra netting på baksiden for og få d mørkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Ikke noe jeg hadde vist mitt legeme i i alle fall.. Skal man først kjøre en slik stil så bør man fylle buene med 19-20" skikkelige felger, og senke myyye mere.. Det der blir helt baklengs i mine øyne.. Men, nå er det deres bil, og deres bygg, så om dette er hva dere vil ha så er det jo perfekt:) Ikke alle må like det samme, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne730 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Ikke noe jeg hadde vist mitt legeme i i alle fall.. Skal man først kjøre en slik stil så bør man fylle buene med 19-20" skikkelige felger, og senke myyye mere.. Det der blir helt baklengs i mine øyne.. Men, nå er det deres bil, og deres bygg, så om dette er hva dere vil ha så er det jo perfekt:) Ikke alle må like det samme, heldigvis! står jo 19" på den,men ja enig langt fra fornøyd me felgene,men tom for peng snart og d var den billigste løsningen,ca 600kr i plasti dip sku gjerne senka meir men her på vestlandet er d så sykt dårlige veier at den allerede er allllt for lav så ja enig me du i d meste ps ska montere på svart lippe under støtfanger så blir litt ansleis i fronten da hver sin smak sant d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Det er 19" ja, skulle minst hatt 20" da Den der "jeg bor på vestlandet med dårlige veier" er bare bull Jeg bor selv på vestlandet, og har ingen problem med å bruke E30`n min til daglig. Man må bare tilpasse seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Selv om fronten ikke akkurat er min kopp te så var det jo et kjempeløft i forhold til slik den så ut. Ser ut som dere har bytta ut den fæle bakluka. Har egentlig aldri klart å se sammenhengen med den bakluka og resten av E36 karosseriet.... Og helt hvit i stedet for det der flammegreiene er og også med på redningen av denne bilen Må jo være enig med de andre mtp. felgene men man tager jo hva man haver. Eller har råd til Uansett tommel opp for arbeid lagt ned i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne730 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Det er 19" ja, skulle minst hatt 20" da Den der "jeg bor på vestlandet med dårlige veier" er bare bull Jeg bor selv på vestlandet, og har ingen problem med å bruke E30`n min til daglig. Man må bare tilpasse seg;) hehe sku gjerne hatt 20" solgte e39 stv min for ett halvt år siden me 20" feite kantfelger "trengte" jo ik di lengre angra ik på d no nei nja me 6-8 cmm klaring så er d for dårlige veier i bergen (os) til noe lavere blir fort lei av og lappe på plastikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne730 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Selv om fronten ikke akkurat er min kopp te så var det jo et kjempeløft i forhold til slik den så ut. Ser ut som dere har bytta ut den fæle bakluka. Har egentlig aldri klart å se sammenhengen med den bakluka og resten av E36 karosseriet.... Og helt hvit i stedet for det der flammegreiene er og også med på redningen av denne bilen Må jo være enig med de andre mtp. felgene men man tager jo hva man haver. Eller har råd til Uansett tommel opp for arbeid lagt ned i denne. takker for d hehe ja den bakluken er meg ett mysterium, var den første delen som vi var heilt sikker på ik sku vere på bilen (er foresten til salgs for di som kansje liker den,ska få den jysligt billigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Må si at den har blitt mye penere en den var, veldig bra jobba. Er noen små ting, men det er smak og behag, du er jo ikke helt ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne730 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Må si at den har blitt mye penere en den var, veldig bra jobba. Er noen små ting, men det er smak og behag, du er jo ikke helt ferdig takker bygger jo bil etter hva man sjøl liker og vil ha, er man selv fornøyd med resultate er jo d viktigts og vist andre liker d og så er d jo bare bonus ja mangler jo litt småting,så blir nok enda bedre når den er komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Hvorfor ikke kjøpe en e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Er det E46 panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne730 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Hvorfor ikke kjøpe en e46 trenger jo ik d,har jo e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå