fizn Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Steike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Gratulerer med ett lekkert eksemplar Dette er drømmebil Hadde ikke du en SR registrert 635 også, eller forveksler jeg med noen andre? Du har det med å finne strøkene biler i allfall, må si jeg beundrer deg litt der Joda det er riktig - Jeg har hatt flere E24er i min tid......Jeg skal ikke ha æren for tilstanden på denne - Forrige eier har gjort veldig mye inkludert ny lakk. Jeg finpusser bare småtteriet nå - Nye blinklysglass fram er bestilt, ny gummi til frontfanger skal byttes, original pinstriping skal på, samt en heving av bilen fram + noe annet småtjafs(Det er alltid noe på en gammel bil) - Den skal være mest mulig original, men like lav som en original M, sånn omtrent. Jeg gjorde endel med den da jeg hadde den sist, men den er bedre nå enn da jeg hadde den sist for 3 år siden(først og fremst lakk) - Jeg fikk liksom aldri fargen og interiøret ut av hodet. Nå slipper jeg å tenke mer på det. Heldigvis har ingen plukket ut kronjuvelen i dashbordet. Jeg kan leve med at bilen ikke har sportsstoler når det er bøffelskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Fy for et flott eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Et rykende ferskt bilde fra i går aftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Absolutt en nydelig bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Nice score, gratulerer med gjenkjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Da har originale M-sport fjærer ankommet(originale M6 og billigere enn alskens jallasenkesett! Noe å tenke på!) og er klar for montering. Jeg greier ikke helt å leve med H&R fjærene som blir for stump og stiv. Monteres snart med 4-hjulskontroll hos BMW. Jeg regner med at bilen blir litt høyere, og det er helt greit! I tillegg blir det nye gummilister på framfanger - Original pinstriping, originale eksos-stusser og nye blinklysglass fram er allerede montert - Da er vi farlig nær "mint condition all over". Jeg nyter hver eneste tur i denne fantastiske vognen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Fy for en fantastisk pen E24 har ikke sett noe mer strøken E24 her i landet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Flott bil. Kjenner jeg angrer på jeg solgte min nå :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Mål gjerne høyden fra senter av hjul og opp til hjulbue foran og bak før og etter montering av nye fjærer! Har h&r fjærer på min også så det hadde vært interessant og vite hvor stor forskjellen egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 merker at dama blir sjalu når jeg sitter å ser på disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Fantastisk herlig bil Drømme bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Gratulerer med et direkte nydelig eksemplar. Men som den eneste til nå, så drister jeg meg til å si at istedenfor å heve fronten et par centi - så kunne denne bilen lett overlevd med et par centi lavere bak istedenfor. Da hadde du fått et flott stuk på bilen, som er direkte kledelig E24. Men jeg ser jo at du har bestilt inn M6-fjærer, så da blir det spennende å se den nye vognhøyden. Men kjøpte du nye topper bak også til de nye fjærene? Jeg har for meg at det er forskjell på 635 og M635-fjærene bak - derav andre støtdempertopper? Dette gjelder iallefall E28 M5, og som sagt - jeg mener på at det gjelder E24 M635 også. De toppene er forresten like på non-turbo E23, bare et lite tips - hvis de tilfeldigvis skulle være NLA... - Pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Dette var virkelig en flott E24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå