johnja Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Vurderer faktisk og kvitte meg med alpina b10, 540 og M5, alle e34. Da er det også diverse utstyr som ryker, skinninteriør, lykter, felger og dekk+++. Ikke bestemt meg, men vurderes til fordel for en annen hobby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Å hva skal du nå begynne med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Rolig nå John. Du finner ikke slike gull korn igjen. Så ta vare på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Og hva er det som er en bedre hobby en å kose med E34 Alpinaer og M5er? Det lurer jeg på..... Men som nevnt over her, slike biler er ikke lette å få tak i lengere og det du sitter med her taper seg jo ikke akkurat i verdi i årene som kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Det kan være bare et utslag av pollenallergi;))). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Følger med her. Er interessert i en prisantydning på pm på samtlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Det kan være bare et utslag av pollenallergi;))). La oss håpe det Har selv pollenallergi og vet selv at dette kan gjøre at men blir litt ør i hodet til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Det kan være bare et utslag av pollenallergi;))). La oss håpe det Har selv pollenallergi og vet selv at dette kan gjøre at men blir litt ør i hodet til tider Haha, bare ør? Dette virker litt mer alvorlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Ja det er nok noe i det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg får komme bortom med litt pollen medisin. Slik at vi får deg i normalt gjenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg får komme bortom med litt pollen medisin. Slik at vi får deg i normalt gjenge igjen. Kjør i han en hel pakke med Zyrtec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Han har vel funnet ut at sjakk er en langt billigere:P Skulle ønske det var så lett som å bare bytte til en annen hobby, og selge unna alt. Men bilbasilen er som et flåttbitt, viruset sitter gjennom hele livet, og du blir ikke bare kvitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Beholder 335 og x5, så blir ikke helt billaus. Er nok ikke sjakk serru, mye enklere en det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Hadde jeg bare hatt pengene, skulle alt få kommet hit til gårdsplassen min. Men å bruke en av touringene blir feil å bruke som familiebil. Håper alt går til samlere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Hva skal du begynne med nå ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå