Freakshow Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 pen bil synd det er litt liten motor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Ja! Det er litt dumt :/ men det går det ann å gjøre noe med ettervært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 ja så absolutt! nå driver de jo å holder på med de hobby mekaniker reglementet så da kan de jo hende det er muligheter for få kasta i noe rått! å få det godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Får virkelig tro det skjer noe drastisk i den retningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Koser meg med lakkering av m-bakfanger og vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 fin e36 Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 fin e36 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Ser bra ut, fin bil! Lakkerer du selv?? Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Ser bra ut, fin bil! Lakkerer du selv?? Takk! jepp, lakkerer selv, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Tar ikke tilfeldigvis på deg lakkering av litt E36 deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Tar ikke tilfeldigvis på deg lakkering av litt E36 deler? Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Elverum, har ett rustfritt bagasjelokk og en GT vinge jeg skulle hatt lakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Elverum, har ett rustfritt bagasjelokk og en GT vinge jeg skulle hatt lakkert! Tar ikke på meg jobber til ukjente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå