Halvor_nor Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 E30'n ble solgt igår, og jeg er nå eier av en 96' e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 nice! få slengt ut noen bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Bilder skal bli... må få tatt noen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Her er noen bilder av intriøret etter jeg vaska den igår det er en 1996' e39 520ia med motor fra 2001' 525 og manuell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Freshe felger! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinLowe28 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Fett!Mye feil med e39'n eller? bruker jo egentlig ligge i ganske høye priser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Fett! Mye feil med e39'n eller? bruker jo egentlig ligge i ganske høye priser! vel... det er jo noen mangler her og der, blandt annet gåen abs-føler, lambdasonde, innklemt bakluke, bulk i bakplata, feil farge på frontfanger og dårlig lakkert panser det meste er jo simple saker å fikse planen med e39'n er helakkering, kjøre mest mulig cleant (fjærne emlemer og logoer utv.)mere senk, xenon i nær og fjærn samt ccfl ringer og facelift baklamper er på jakt etter bakluke med lite rust! har sveiset det eneste rusthullet som er på bilen... kanal, i forbindelse med en gammel skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Da er frontfanger lakkert i bilens farge og kanalen er fiksa! Fortsatt på jakt etter bagasjelokk :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Noen bilder av møkkete bil jeg knipsa i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Februar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2014 Og et bilde, bare for å kjenne på hvor mye vi savner sommern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Bildeupdate! nyvasketbil med nypollert potte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 pent pent hvordan syns du 525'n går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 pent pent hvordan syns du 525'n går? Har blitt litt usikker på om det er 525 :/ det sitter en m52 motor der... men den kom jo aldri som 525 såe... ikke vet jeg mulig det er en 523 motor? Men jeg har fått kommentarer på at den går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 Men når det er sagt så gikk e30'n bedre med 323 motor og 4:10 utveksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 gikk e30'n bedre en e39'n? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå