Halvor_nor Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 gikk e30'n bedre en e39'n? oO Ja, den gjorde faktisk det! veier jo endel mindre og med lettere utveksling, så e30'n gikk relativt godt (alt er relativt) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 da har man bestillt ccfl ringer til e39'n! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Var og henta ny bakluke til e39'n igår så satser på å få lakkert og montert denne i løpet av kommende uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Her er den "nye" luka har fjernet emblem og hull til nøkkel-låsen. Har også fått lagt fyller på luka idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Fikk angeleyes idag monterte disse, men klarte seff å knekke en ring så må bestille én ring til Har ingen skikkelige bilder av resultatet enda.. men det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Fjerna BMW emblemet? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Fjerna BMW emblemet? Sent from my iPhone using Tapatalk Hehe fælt som folk skulle reagere på det da jaa, har det er blitt fjærna forran også (av tidligere eier) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 veit ikke hva jeg skal si vi får se når du får montert det osv å ta en liten photoshoot kabskje det ikke blir så ille Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Her er noen svært dårlige bilder av hvordan det ble har koblet ut ene ringen på hvær side (siden den ene knakk under montering Dette viser hvordan de nye er i forhold til de gamle stygge depo ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 veit ikke hva jeg skal si vi får se når du får montert det osv å ta en liten photoshoot kabskje det ikke blir så ille Sent from my iPhone using Tapatalk Haha jeg tror ikke det blir så ille jeg da time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Depo lykter? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Depo lykter? Sent from my iPhone using Tapatalk Jepp byttet ut bare ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Hehe okey Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 De ringene der er noe drit! Måtte kjøpe 3 ganger fordi nesten alle knakk, dårlig passform. Fant jo ut at man kunne klippe den strengen som gikk imella for å få bøyd vertfall litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 De ringene der er noe drit! Måtte kjøpe 3 ganger fordi nesten alle knakk, dårlig passform. Fant jo ut at man kunne klippe den strengen som gikk imella for å få bøyd vertfall litt Ja, jeg visste at de var skjøre... men at de tålte så lite! Men ellers bort ifra det, er jeg imponert over kvaliteten og lysstyrken i forhold til prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå