Skau Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Hei! Jeg kjøpte meg en E39 96 mod i forrige uke. Så her om dagen så jeg at det ene skiltlyset var gåent. Så jeg dro og kjøpte nye pære, men det kommer fortsatt ikke noe lys etter pærebytte. Det er det venstre skiltlyset det er snakk om. Sikkert ledningsbrudd, men jeg er ikke den flinkeste på dette, så all hjelp er satt pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Sikkert noe dumt å si, men har du sjekka sikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lacim Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Du kan begynne feilsøkingen med å ta frem et multimeter og måle om det er noe strøm i ledningene som går til skiltlyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 I bakluka di har du en kabelhaug på høyre side, dra opp den og sjekk at ingen kabler har ryki ifra værandre, if so, så har du svaret ditt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 rust å gammal morro i selve skiltlys holdern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skau Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Jeg har gått over alle sikringer i hanskerommet og bak ved batteriet, og alle er hele :/ I bakluka di har du en kabelhaug på høyre side, dra opp den og sjekk at ingen kabler har ryki ifra værandre, if so, så har du svaret ditt der Den kabelhaugen bak høyre baklys? Over batteriet der? Skjønner ikke helt hvor du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Jeg har gått over alle sikringer i hanskerommet og bak ved batteriet, og alle er hele :/I bakluka di har du en kabelhaug på høyre side, dra opp den og sjekk at ingen kabler har ryki ifra værandre, if so, så har du svaret ditt der Den kabelhaugen bak høyre baklys? Over batteriet der? Skjønner ikke helt hvor du mener Ja der Skal se om jeg får lagt ved et bilde hvordan det ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skau Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Jeg har gått over alle sikringer i hanskerommet og bak ved batteriet, og alle er hele :/I bakluka di har du en kabelhaug på høyre side, dra opp den og sjekk at ingen kabler har ryki ifra værandre, if so, så har du svaret ditt der Den kabelhaugen bak høyre baklys? Over batteriet der? Skjønner ikke helt hvor du mener Ja der Skal se om jeg får lagt ved et bilde hvordan det ser ut [ Bilde ] Åh takk! Skal sjekke nå, kommer løpende tilbake med halen mellom beina hvis jeg ikke finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skau Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Alle ledningene så fine og hele ut, ikke noe problem der. Tror kanskje jeg må ta av trekket på bagasjeluka mi? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Vis du har et voltmeter kan du jo måle om det er spenning i kablene som går til det skiltlyset som ikke lyser. Tror du kan trekke kablene i den strømpe ganske langt opp, siden de kommer igjen i rommet ved batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 jeg bare nevner det,du hakke ledskiltlys pærer som du har satt feil vei a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skau Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Vis du har et voltmeter kan du jo måle om det er spenning i kablene som går til det skiltlyset som ikke lyser. Tror du kan trekke kablene i den strømpe ganske langt opp, siden de kommer igjen i rommet ved batteriet Ja, skal se om jeg får gjort det i løpet av helgen, jobber åtte timer hver dag hele helgen... jeg bare nevner det,du hakke ledskiltlys pærer som du har satt feil vei a? Hehe, nei Jeg har bestilt meg skiltlysa i led, burde få fiksa detta før de ankommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå