Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Du har kw senk, og da skal det stå anført avstand fra skjermkant til senter nav. I overkant av 30cm skal det nok være. Jeg så ikke det selv med en gang i papirene mine.

Bilstein her ja ;) Står mål

Oppgitt på annen

Måte her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel greit nok. Men er litt vanskelig å svare deg da, når vi ikke vet hva som står i papirene engang.

Siden det ikke står mål senter felg til skjerm, så ville jeg gått ut ifra at det ble målt på en enkel måte. Som for eksempel maks og minstemål på gjengepartiet på coiloveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel greit nok. Men er litt vanskelig å svare deg da, når vi ikke vet hva som står i papirene engang.

Siden det ikke står mål senter felg til skjerm, så ville jeg gått ut ifra at det ble målt på en enkel måte. Som for eksempel maks og minstemål på gjengepartiet på coiloveren.

Skrev det tidligere her men kan legge ut imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket i papira nå å er jo bilde av at mann skal måle nedover :P Men står jo at mann skal måle oppover haha ser ut som mann kan måle til bunn av demperen forran så får sjekke :P

sqt6bbvuabbfbprmt7mu.jpg

t9toa8v783ty1me88ju2.jpg

93evvfxe00g0afgsn3tu.jpg

faesgirmvaen9jbdlc1c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Groomt! Kom med tilbakemelding når du har prøvd en tur! Trenger å vite om de går i fjærbeinet .. Har kjøpt i nesten samme dimmensjon, varrstoen ES5 til brukisen.. og skal kjøre 15mm spacer fremme og 10bak :P

Jeg har 20mm forran å 12 bak... Ble litt mye bak syns jeg men uten så subba det inne, å forran kunne jeg kanskje ennå litt mer spacer men :)

Skal mulig senke bittelitt mer bak man vill kjøre litt sånn først for å se om det subber

Skulle ta bilder med speilreflekskamera men var tomt for strøm :(

Satt også lamin x på grøftelysa... På hovedlamper blir gjort samtidig som helfoliering :)

Kom på nå at jeg skulle jo satt på YEAH BUDDY skilta men

woaltzbrbf1tj418caxb.jpg

24uco8b9y6m1tbxipxxy.jpg

x7w752qsza1en2yffxvp.jpg

2nyy1f9fl8cvhfmfc2va.jpg

1g1cr1dzfzek52nskfpd.jpg

d6opeu61cc207cedp1uh.jpg

g5olzg0tbzha3s3hkun7.jpg

081rs10dprpnckx5cmd6.jpg

ocix37v5tgo9qjxkwa05.jpg

a65vsuj2ec3vk4aadrhy.jpg

wxvem7ttri12xt1p16pe.jpg

w2vqe18sh1qiabdk9d5i.jpg

5csghiz5emn270qxgrt9.jpg

xe4trrjegn05x83l5t8m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...