Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med fet skute!

Er nok lysmodulen din som kødder. Prøv å få tatt en diagnose :) Sliter selv med lysmodul problemer..

Spent på hvordan felgene sitter. Du fikk senteret på felgene dreid opp i USA ja?

Jepp stemmer. Har sendt Mail til bruktbildeler om ny modul. Passer vell fra alt av E39 den el? Forskjell på xenon el ikke?

Det er 2 typer lysmoduler til E39, utifra det jeg har fått med meg.

LCM2 = Prefacelift biler

LCM3 = Facelift biler

Jeg har en LCM3 liggendes her, testet den ut i bilen min, og fikk tilbake de funksjonene jeg ikke hadde med gamle lysmodulen, men mistet flere andre funksjoner. Den var garantert til å funke når jeg kjøpte den..

Men nå har jeg kjøpt en helt ny lysmodul fra koed, kom på rundt 3500,-. :|

Jeg har LCM2 originalt, men ikke at det skal ha noe å si. LCM3 i preface bil er plug'n'play.

Om du skulle være interessert i modulen er det bare å ta kontakt. :)

Står noe på den jeg kan sjekke kanskje? Som nummer eller no? Min burde vell være facelift uten å si det sikkert? Hvor sitter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står noe på den jeg kan sjekke kanskje? Som nummer eller no? Min burde vell være facelift uten å si det sikkert? Hvor sitter den?

Regner med du har LCM3 ja. Enkelt å sjekke, ligger ved kickpanelet på passasjersiden.

Gleeder meg til å se de hjulene på bilen :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste riktige dimensjon er 225/35 og 265/30 hvis felgene er 9.5 og 11x19. Hadde dette på mine i samme dimensjon og det gir likt strekk.

Det er bestilt å klart i morgen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står noe på den jeg kan sjekke kanskje? Som nummer eller no? Min burde vell være facelift uten å si det sikkert? Hvor sitter den?

Regner med du har LCM3 ja. Enkelt å sjekke, ligger ved kickpanelet på passasjersiden.

Gleeder meg til å se de hjulene på bilen :applause:

Oki skal sjekke etterpå =)

Hva skal du ha for den?

Forresten etter di gutta som monterte senkesettet hadde sjekket så viste det seg at di ikke hadde satt på di lagra alikevell så han ene skal gjøre det nå =) Blir DEILIG å få vekk di jævla lydene!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få den for 300kr?

Jøss! Jatakk! Men den skal virke? Men du har ikke facelift?

Noen her som vet om det svarte og gule lageret mellom fjærskåla og topplageret skal stå med den svarte eller gule delen opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...