Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hva han ønsker av pris på den 530n, men det står jo f.eks en 03 530DAT M-Sport til 150+reg på finn. Nyere bil og touring med mye utstyr og i bra stand (ifl annonsen)som man kanskje får for 130-140?.. Står også en 02 525dat M-Sport til 122+reg på finn..

Som du sier så går de ikke bra uansett, men ville siktet meg inn på en 525d eller 530d. 520d er jo seriøs treig og greit med automat på disse bilene?..

Ja rs heggem sin står til 130... Å den regner jeg med er relativt strøken! Tror jeg glemmer den 530 kanskje. 115 sa han. Det er den som står på finn til 130... Ligger innpå her også. Men koster endel å lakke opp hele sida og frontfanger, pluss at jeg er litt skeptisk til automat.

Greit den 520d kanskje er treg men skal ikke gå fort uansett hehe

Også er den 2 år nyere, hjulbuene bak er valset(det måtte blitt gjort på 530),den har felga jeg skal ha(det måtte jeg kjøpt på den andre), også er den manuell... Pluss at det er byttet stortsett alt av slitedeler osv :) Eneste som er kjipt er at den er i Tyskland nå hehe

Men får veldig mye bil for penga i den tror jeg :)

Tar vell litt tid å få luftunderstellet også så da kan det jo hende det er på plass før bilen :P

Nå er hvertfall airforce performance kit bestilt fra automote! Tar ca 3 uker å få så håper en bil er plass til da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjølevifta på caben knakk det plutselig en del av nå, så bråker noe veldig!! Noen som har dette?? Å gjerne di beskyttelsesgittera for di sitter ikke der...

Passer fra 325/320/328 utfra delenunmeret på gs...

92471575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ingen som skal ha seg veldig riktig M5? =) Ingen som har vært å sett på den ennå... da hadde den vel vært solgt men :P

 

Kun noen innbytter som ikke har vært aktuelt.

 

Syns dette er en veldig fin pris etter dagens marked og utvalg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Noen som vet hvor man kan kjøpe sånne "traller" til å sette under hvert hjul for å unngå flatspots iløpet av vinterlagring og kunne skyve bilen helt inntil veggen? Letet etter det på hjemmesiden til biltema men finner ikke no... Hørt di skal ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...