Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan selge deg schmiedmann bakpotter når jeg får eisenmann pottene mine. X-pipen havnet på godt under 3 lapper levert på døren hjemme fra koed.

Angående potter skulle nok du helst hatt fra meisterchaft eller uuc. Der er det mer spraking enn de andre.

Ja kosta 2500 på ebay så sendte melding til en der nå... Hvordan er di du har da? Og pris? Å når eventuelt? Meisterchaft ser jævlig gromme ut hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden er veldig fin i de. Er brukt bare et par uker også.

Grunnen til at jeg vil bytte er fordi pottene er så små. Jeg vil de skal fylle bedre ut, og det gjør Eisenmann pottene.

Kan sikkert få de for 5 lapper.

Hmmm bilder og videoklipp? Om di fyller ut el ikke gjør ikke no men lyst på litt mer lyd også få pottene oppunder fangeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel følge med når enda en av gutta har fått seg m5 ;) spent på folieringen jeg! kommer du til e30meet med denne da?

Neeeh vet ikke ennå... skal flytte alle tinga til dama fra Lillehammer til meg men muuulig jeg kommer. Blir vell å hente alle tinga på fredag så =) Men er jo ikke akkurat noe stas ennå :P Men håper felga kommer neste uke, å bilstein blir montert denne helga. Så skal jeg bytte casterforinger, hardykobling, opplagringa på mellomakselen, olje og filter til uka... så blir den kanskje foliert til uka... spørs om hvor mye di folka har og gjøre og når jeg får den ferdig ellers. Om felga kommer så burde jo bilen være ferdig egentlig innen neste helg så =D Hvem dag var det utstilling? Lørdag?

Noen som vet om rask levering på x pipe? En på ebay skrev 7 jævla uker på supersprint!! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden er veldig fin i de. Er brukt bare et par uker også.

Grunnen til at jeg vil bytte er fordi pottene er så små. Jeg vil de skal fylle bedre ut, og det gjør Eisenmann pottene.

Kan sikkert få de for 5 lapper.

Hmmm bilder og videoklipp? Om di fyller ut el ikke gjør ikke no men lyst på litt mer lyd også få pottene oppunder fangeren

Skal prøve å fikse til deg.

Angående leveringstid på x pipe er det 7 uker leveringstid fra supersprint. Schmiedmann har en egen x pipe, mulig de har den på lager. Tusenlappen dyrere men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden er veldig fin i de. Er brukt bare et par uker også.

Grunnen til at jeg vil bytte er fordi pottene er så små. Jeg vil de skal fylle bedre ut, og det gjør Eisenmann pottene.

Kan sikkert få de for 5 lapper.

Hmmm bilder og videoklipp? Om di fyller ut el ikke gjør ikke no men lyst på litt mer lyd også få pottene oppunder fangeren

Skal prøve å fikse til deg.

Angående leveringstid på x pipe er det 7 uker leveringstid fra supersprint. Schmiedmann har en egen x pipe, mulig de har den på lager. Tusenlappen dyrere men..

Koster 5300 ser jeg men... minus litt rabatter... men da gjør vell pottene dine mere susen kanskje? Men om det er di schmiedmann jeg har sett litt bilder å filmer av så virket di jævlig lange!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det blir uten x pipen, men går ut ifra at bakpottene jeg har forbedrer lyden betraktelig hos deg.

De er litt lange ja, men jeg kan sikkert kutte de inn 5-10 cm for deg.

Fikk ikke inn x pipe hos schmiedmann før om 4 uker ca...

Ja det hadde jo vært topp eventuelt.

Når er det du får di andre? Bor du i området så det hadde vært mulig å hørt på lyden kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror eg blir meget bra ;) visst du setter samme standarden her som med di andre E46ene du har hatt så vil denne bli rå.. eneste den mangler er soltak menmen.. kan ikke få alt, hehe.. Skal du på juli treffet med denne kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror eg blir meget bra ;) visst du setter samme standarden her som med di andre E46ene du har hatt så vil denne bli rå.. eneste den mangler er soltak menmen.. kan ikke få alt, hehe.. Skal du på juli treffet med denne kanskje? :)

Blir samme standard ja ;) Gatebil mener du? Skal dit ja :) M3n ble akkurat hentet nå så da er det full gass på denne :) M3n gikk til en strålende fornøyd kar fra Haugesund :) Samme karen som hadde den på NAF test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding av di som driver å monterer bilstein for meg nå =) Sto H&R fjærer på =) Syns den var endel lavere enn en original en ja :P Hehe

Også har di sjekket at casterstagforingene er dårlig men det var jeg nesten sikker på =) Blir bestilling av litt deler på mandag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...