blækkbankarn Skrevet Juni 16, 2013 Skrevet Juni 16, 2013 må få lakkert na biln no! Jepp, det må til, lakkboksen virker til å være oppe å gå igjen nå, så kanskje til vinteren - Håkon lenge til vintern håkon..!
Haakjin Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 må få lakkert na biln no! Jepp, det må til, lakkboksen virker til å være oppe å gå igjen nå, så kanskje til vinteren - Håkon lenge til vintern håkon..! Vi får se hva som skjer, vill gjøre ting nøye, så tar det heller over tid
Haakjin Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Jeg kan vell like så gjerne legge ut noen bilder av hva jeg har gjort med bilen den siste måneden, så det ikke bare blir bilder av bilen. Jeg, tommis og minigris på forumet bestemte oss for å ta en litt rask shining på Futura felgene mine, ble desverre ikke så mange bilder. Takk for hjelpen gutter! Minigris i full fart. "Ferdig" felg Montering av felger og coilovers etter eu kontrollen Rask polish før Bmwccn på frøya. Monterte elektrisk takluke også rundt samme tid Har også fått tatt en liten shine på lakkboksen, så den er oppe å går igjen Mvh Håkon
tommyheimberg Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Fine bilen! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
635csi Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Hva slags produkter ble brukt til "hurtig-shining" av felger? Noe slags rens, eller god gammeldags polering?
Haakjin Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Hva slags produkter ble brukt til "hurtig-shining" av felger? Noe slags rens, eller god gammeldags polering? Sentera ble tatt av slik polish du bruker fra gasolin, og en benksliper med poleringsrondell Ringene ble bare polert opp for hånd og slik grønn krukke fra Bilxtra.
635csi Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Ble blankt og fint hvertfall Har du etterbehandla med voks eller noe sånt?
Haakjin Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Ble blankt og fint hvertfall Har du etterbehandla med voks eller noe sånt? Joda, bedre, men her er det mye pussestriper igjen. Jada, er vell polish/voks de greiene fra Bilxtra om jeg ikke tar feil.
Haakjin Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Akkurat ett år siden idag var bilen slik Ett år etterpå er den heldigvis hel igjen Har noen planer for bilen når jeg kommer hjem igjen over neste helg. Kommer tilbake med bildeupdates og info da Kos dere på E30meet i helga - Håkon
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Nydelig bil! Bra jobba med pussinga av felgene også, vil også ha fine felger....!
Haakjin Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Nydelig bil! Bra jobba med pussinga av felgene også, vil også ha fine felger....! Takk for det Er bare å kjøpe det! Felgene du mistet, kom de til rette? Sporløst forsvunnet.
Pedi Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Godt å se at bilen er på veien igjen. Ser steike fin ut også!!
Haakjin Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Godt å se at bilen er på veien igjen. Ser steike fin ut også!! Ja, virkelig, det var en god følelse å kjør denne igjen i år ja Takk for det Pedi! Hva var det jeg sa om pokaler i helgen foresten? Du er skyldig meg 6-pack til neste år:) - Håkon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå