BmwM46 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Noen som har noen tips eller erfaringer til hva jeg burde velge av senk ? Kravene mine . - Må kunne justeres godt ned. - Stivt , for å unngå subbing om den er veldig lav mot dekk/felger. - Maks 6000. - Tuv godkjent. Om noen har linker eller vet om sider med gode senkesett som er innenfor mine krav tar jeg mot alle svar med stortakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Faktisk ingen her inne som har noe anelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Har du M sport? Vil du virkelig yterligere senke den? Den er orginalt senket en 30 mm fra fabrikk ift orginalt understell. Kvalitetsmessig ville jeg beholdt dempere men gått for eibach fjærer som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 M-sport er 15mm, ikke 30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsolheim Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Du kan sjekke ut supersport black evolution http://qwt.no/understell/sportsunderstell Har e90 m-sport som jeg skal kjøpe dette til nå, kr 5606. Hadde det samme på min forrige e46 å de var stivt nok til at det ikke subbet slik som du snakker om, men heller ikke så stivt at det blir ukomfortabelt å kjøre med på lang turer ol. Skal montere de en gang mellom 5 og 28 juli så kan jeg komme med tilbake meldinger på hvordan det blir på min og eventuelt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Du kan sjekke ut supersport black evolution http://qwt.no/understell/sportsunderstell Har e90 m-sport som jeg skal kjøpe dette til nå, kr 5606. Hadde det samme på min forrige e46 å de var stivt nok til at det ikke subbet slik som du snakker om, men heller ikke så stivt at det blir ukomfortabelt å kjøre med på lang turer ol. Skal montere de en gang mellom 5 og 28 juli så kan jeg komme med tilbake meldinger på hvordan det blir på min og eventuelt bilder Er 2010 e91 full m-sport jeg har , ja fint om du kommer med tilbakemeld Er det tuv godkjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 FK Highsport! Anbefales. ca 4000kr ferdig på døra dersom det bestilles fra venommotorsport.co.uk. Be om 19% billigere pga engelsk VAT fratrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen83 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Kan anbefalle Supersport BE. Har nettopp montert det på min e91, og er kjempe fornøyd. Ikke er det dyrt heller- kjøpte det på QWT. Og det følger med TUV papirer. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Kan anbefalle Supersport BE. Har nettopp montert det på min e91, og er kjempe fornøyd. Ikke er det dyrt heller- kjøpte det på QWT. Og det følger med TUV papirer.Espen Har du link ? Åssen var det å montere ? Monterte du selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsolheim Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 http://qwt.no/understell/sportsunderstell Her har du link til qwt sin side, så må du bare legge inn motor type så får du opp det sette som passer til din, kan vær lurt og sjekke vogn kortet at det stemmer med akselvekten Har lagt inn bmw, 2010 og e91 for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen83 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Da jeg er veldig lite bilkyndig, fikk jeg det montert av folka på QWT her i Bergen. Så jeg kan dessverre ikke si noe om montering av senkesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Da jeg er veldig lite bilkyndig, fikk jeg det montert av folka på QWT her i Bergen. Så jeg kan dessverre ikke si noe om montering av senkesettet. Hvor mye måtte du betale ferdig montert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 M-sport er 15mm, ikke 30. I forhold til standard 3 serie ja, men ift xDrive og roughroad package er det vel 30 tror jeg? Ikke helt sikker men stemmer nok mer med 15mm ja på helt ordinært understell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen83 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Da jeg er veldig lite bilkyndig, fikk jeg det montert av folka på QWT her i Bergen. Så jeg kan dessverre ikke si noe om montering av senkesettet. Hvor mye måtte du betale ferdig montert ? 4 300 for montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå