DieselMotor Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Har du LCI? Hatte jeg vist hva LCI er, så kanskje jeg har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Har du LCI? Hatte jeg vist hva LCI er, så kanskje jeg har det LCI = Life Cycle Impulse... eller facelift på folkemunne. For E60/E61 gjelder det biler produsert f.o.m 03/2007. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Trodde AC fjerna dugg og fuktighet Det fjerner dugg og fuktighet ja. Men kanalene i dashen blir veldig kalde. Når man da stopper bilen så vil det bli dugg i kanalene. Kanalene er kalde og luften rundt er fuktig. Så det dannes vann/dugg etter du skrur av. Blir nesten det samme som og puste på ruta di. Det blir dugg fordi ruta er kald og lufta er fuktig. Skrur du av AC ca 5-10 min før du stopper, så rekker hele systemet og oppnå samme temp som luften rundt. Så slipper man dugg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå