Gå til innhold

Drit i wisefab SE HER!!

Share

Anbefalte innlegg

Greit på japse, men typisk bmw er jo at dersom man legger over mot høyre, så går venstrehjulet i karosseriet/innerskjerm, e36 gjør jo fx dette originalt uten senk, så med slike løsninger og senk blir jo ikke det noe bra.

Er ikke greia med wisefab det at man øker sporvidda så mye, man får muligheten til å øke sving uten at det subber da? Klart man kan lage egne bærearmer/nye innfestninger i karroseriet, men det enkleste er jo ofte det beste.

Nå er ikke svingradius (eller drifting) noe som overhode interisserer meg, jeg har faktisk redusert min med spacere på selve syllinderen slik at det ikke skal subbe (senka e36 med org inpress), men en driftingbil blir jo litt som en traktor, så lenge det gjør jobben så spiller jo det ikke noen rolle hvordan den ser ut. (at hjula står langt utenfor pga endra et) Så som uskyldig sidebeskuer, ser jeg ikke hvorfor folk er så imot det så lenge kvaliteten ikke er totalt jalla, man får jo ett sett for 10 lapper og da skal man jammen meg skille mye blå spon for å produsere noe tilsvarendes selv for å gå i pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare og modifisere litt inni buen det da

Syntes dette var genialt! Må prøves ut :D

Wisefab ser jo bare latterlig ut!

Jeg SKAL ha stickers Yngve ;)

"bare" er vell ikke den rette formuleringa for utskjæring av bærendes konstruksjon, poenget er jo at det faktisk er ei praktisk løysing. Funksjon før form er kanskje ukjent fenomen på bimmers, men når hver andre drifting bil er spygrønn, og hver tredje har skjermer poppa på med poppnagler så synest jeg det blir rart at folk reagerer på ekstra sporvidde. Dersom fører ser det som ei god, og praktisk løsning, blir det jo som å le av bønder pga dem har ballonghjul på traktoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare og modifisere litt inni buen det da

Syntes dette var genialt! Må prøves ut :D

Wisefab ser jo bare latterlig ut!

Jeg SKAL ha stickers Yngve ;)

"bare" er vell ikke den rette formuleringa for utskjæring av bærendes konstruksjon, poenget er jo at det faktisk er ei praktisk løysing. Funksjon før form er kanskje ukjent fenomen på bimmers, men når hver andre drifting bil er spygrønn, og hver tredje har skjermer poppa på med poppnagler så synest jeg det blir rart at folk reagerer på ekstra sporvidde. Dersom fører ser det som ei god, og praktisk løsning, blir det jo som å le av bønder pga dem har ballonghjul på traktoren.

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...