|Ole| Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Dette er ikkje eit teknisk spm, kunn ein anbefaling! Spesielt for dei som driver med effekt økning, bytting av bensinrør, stålomspunna slanger, bytter ut drivstoff fra bensin til E85 osv osv. Det her er MITT skrekk eksemplar som kunne gått VELDIG dårleg, det hadde vert ekstra kjedelig da eg hadde nybygd blokk etter havari ifjord. Det som mest sansynleg har skjedd er att når eg har fylt E85 på tanken så har det løsna ein del partiklar som var for små for bensin filteret mitt som står rett på alu røret til fuel railen, eit par av dysene var nede i 400cc og det er ekstremt siden dei skulle vere på 1200cc! Dette er etter att eg har prøvd å rense dysene sjølv.... No seie ikkje eg att alle har det slik men eg seie att det skader ikkje å ta ein test etter ein sesong eller 2! Det er fleire som drive med dette, for.eks KSR ( Kimmit Sport Racing ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hadde aldri trudd det kunne bli så ille Hva gjorde du for å få de bra igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Hadde aldri trudd det kunne bli så ille Hva gjorde du for å få de bra igjen? Eg sendte dei til Kimmit Sport Racing, dei flowtesta å rensa til dei var reine å leverte det dei skulle igjen, no er dei på vei tilbake til meg klar for dyst! Eg er iallfall fryktelig glad for att eg sendte dei på test for ellers hadde eg aldri funne ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Gjelder dette også for diesel i samme grad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Tror dette skjedde på gamle volvoen jeg hadde! V70 med T5 motor, 19T turbo, 3" downpipe og større dyser. 1 bar ladetrykk. Dysene kjøpte jeg heilt nye frå sverge. Solgte den til en kompis, og etter ei stund begynte den og fuske og miste kraft oppover en tunnell. Motor kunne nok vår redda, men han gira ned og ga på.. Med det resultat at tennplugg brant opp (hele stiften og senter var smelta), stempelet mangla biter, og flere grove striper i en sylinder. Viste tydelig tegn på varmgang og lite bensin. So vi kom vel fram til at ei dyse mest sansynelig hadde blitt tett eller slutta og virke. Uansett, dette var et bra tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinHaddock Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Hadde aldri trudd det kunne bli så ille Hva gjorde du for å få de bra igjen? Eg sendte dei til Kimmit Sport Racing, dei flowtesta å rensa til dei var reine å leverte det dei skulle igjen, no er dei på vei tilbake til meg klar for dyst! Eg er iallfall fryktelig glad for att eg sendte dei på test for ellers hadde eg aldri funne ut av det... Pris? Hvor lang tid tok dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Huskar ikkje pris men tok under ei veke før dei var på vei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Prisar: 4cyl rens/flowtest: 550kr 5cyl rens/flowtest: 650kr 6cyl rens/flowtest: 750kr 8cyl rens/flowtest: 950kr Dette hoss Kimmit Sport Racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå