Gå til innhold

Schmiedmann og levering...


SST
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha ventet noen dager, fikk jeg endelig svar å oppdatering på min ordre. Fikk svar ihvertfall, å det er jo bra :)

Fikk dette på mail:

Grunnet at BMW AG skiftet ut IT- systemet sitt ligger dem 3- 4 uker etter på levering.

Så jeg regner med at det vill gå cirka en uke til før vi mottar levering på din del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke helt se for meg at pga at BMW AG har byttet IT systemer ligger dem 3-4 uker etter??

Høres ut som en krampeaktig bortforklaring...

Jeg ga disse 2-3 forsøk for noen år siden.

Gikk dritt lei av å ikke få det man trengte før sesongen var godt igang så prøver å handle fra GS som regle, dem surrer litt dem også men er ihvertfall alltid raske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW AG har byttet IT-systemer (og har vært stengt i over to uker), så at de ligger noe på etterskudd er nok en realitet. Tre til fire uker hørtes imidlertid litt i overkant ut. Uansett er jo dette informasjon som kunde bør få ved bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok med det dem skriver, men litt kjipt å ikke få en oppdatering på dette. Vente 3-4 uker er kjipt selv om det ikke er verdens viktigste del. Bestilte fra Koed for 10 dager ca å det kom rimelig fort, samme som den pakka jeg venter på nå, da dem ikke hadde alt inne.

Men sånn er det vel med alle, alle kan bli flinkere på noen områder. Men må si meg meget fornøyd med Koed med sending/pris å med online hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...