RS-Heggem Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Blir morro med bilder! Det bildet med de tre gutta boiz med den fancy hairdoen er det mest hysteriske så langt i tråden! Looking good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Ikke bry deg om de andre i tråden, hele konseptet høres helt sjukt ut,må nesten få til noe slikt selv om noen få år merca ble faktisk kuul ogsåå, du ble sponsa av autolights jaa for håpe lysa varer turen, kvaliteten er ikke til å skryte av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Missforstå meg rett, ser du har kommet med noen tåpelige kommentarer på facebook. Synes turen høres dritkul ut jeg, og det samme synet har jeg på deg også. Dog synes jeg at 240 i en 60 sone er totalt galskap, spesielt når du har en unge hjemme. Det må jeg ha lov til å kommentere da du legger det ut i et åpent forum. Jeg satte meg selv inn i din situasjon, jeg hadde ikke turt å gjøre det og JEG mener det er galskap. Ingen grunn til å bli så ekkel mot meg for det. Peace? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Vi har kost oss som faen!dette gjentas neste år med en raskere og større bil! c klassen ble akkurat for treig og trang as... Og det med 60sona! Dette ble utført på en 4 felts motorvei på vei inn til London. Fartsgrensa var 110 (tror jeg) og veistrekka var rett! Men på slutten av strekka var det veiarbeid, så farten var satt ned lenge før vi kom til selve veiarbeid området. Etter at vi ble flashet (to ganger) så bremset jeg ned og holdt fartsgrensa! Det var ingen fare for verken min unge, andre barn eller dems besteforeldre eller hunden dems! Det var heller ingen fare å stoppe fra denne farten da merca har sport/autobahn pakke = større bremser! Det tok heller ikke lang tid å komme opp i denne farten da bilen har fått omprogrammert hjernen to timer før avreise! Autolights har sponset oss ja, og kvaliteten er meget god! Ingen feilmld eller andre problemer på de 10tusen vi har kjørt! Alt ble montert ferdig før vi fikk bilen og vi er meget fornøyde med både jobb og kvalitet på varene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Ser ut til å ha vært en kickass tur! Ang fart over 200 km/t hadde jeg aldri gjort det når jeg har en liten en + kone, men det er ditt valg og sånn er det. Dessverre så er folk her på forumet litt for klare til å hakke på hverandre og veldig klare for å skyte tilbake med skarpe tunger(fingerspisser i dette tilfellet), inkludert deg å wicky. Gleder meg til å se bildene fra turen og alle opplevelsene, det må har vært priceless :D Skulle ønske jeg å hadde hatt muligheten til å reise på en slik tur, kanskje en gang i fremtiden. Hvem vet? Gleder meg til flere bilder, og allerede til turen deres, neste år Peace! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Ikke mer enn 244? For dårlig, til og med jeg har jo hatt 50 mer enn det! haha ;P Sikkert en finfin tur, frister nesten å ta en slik tur til neste år, er jo veldig overkommelig med tanke på prisen i forhold til Gumball Hadde nok blitt for kjøreturen sin i tilfelle, ikke for å prøve å holde følge med superbiler ;P Gleder meg til bilder av diverse! Hvordan var det å kjøre Stelviopasset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Stelvio er min høyeste drøm innen bilkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Stelvio, San bernadino og St Gotthard passene SKAL jeg kjøre en gang i livet mitt, særlig sistnevnte har noen fantastiske viadukter som regelrett henger ut over dalen Å kjøre på langtur rundt i Europa er noe av det gøyeste jeg har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Stelvio, San bernadino og St Gotthard passene SKAL jeg kjøre en gang i livet mitt, særlig sistnevnte har noen fantastiske viadukter som regelrett henger ut over dalen Å kjøre på langtur rundt i Europa er noe av det gøyeste jeg har gjort Du glemte den aller beste av de alle, transfagarasan! Ifølge TopGear og diverse andre kilder, er iallefall dette den ultimate kjøreveien, rangert over Stelvio iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Stelvio, San bernadino og St Gotthard passene SKAL jeg kjøre en gang i livet mitt, særlig sistnevnte har noen fantastiske viadukter som regelrett henger ut over dalen Å kjøre på langtur rundt i Europa er noe av det gøyeste jeg har gjort Ifjor kjørte vi Stelvio, San Bernandino og Nufunen. I år fikk vi md oss Gotthardpass og et annet sykt pass i Italienske alpene. Dog husker ingen navnet på det.. Har vært en MAGISK tur, og jeg alene har tatt over 1000 bilder. Gikk til tider fort, men ingen i våres gjeng kjørte noen gang uforsvarlig, så vennligst legg vekk alt det negative.. Helt latterlig når vi her prøver å dele en sinnsyk reisetur med dere og dere kun fokuserer på det dere TROR skjer osv. Alltid to sider av en sak vet dere.. Jeg legger ut bilder så snart jeg kommer hjem fra de to neste turene mine.. Har også mangfoldige timer med filming fra GoPro som med tiden kommer på YouTube Stor takk til alle på turen, var en fantastisk reise og helt villt god stemning blant alle som var med! The last party was fuckin awesome.. Ukens quote: ME MÅ FYLLAAAAAA - Skyline-kongen og Bunnyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 AAhhh... endelig våken! sliiiiiiten delux! Skal slappe av iløpet av dagen også begynne å lage innlegg dag for dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Til info: BMW'en holdt ikke turen.. Står i Tyskland på verksted med defekt motor. Motorstopp 2 ganger på autobahn, med tilhørende tauing til verksted. Fått info nå at det er kamaksling(er) som er defekt. 350 euro for å fikse alt ELSKER Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 C klassen klarte seg dog hele veien...men en sprukken felg i Milano, pluss balansering av alle hjula...samt at esp og motorlampa lyste en gangi blant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Til info: BMW'en holdt ikke turen.. Står i Tyskland på verksted med defekt motor. Motorstopp 2 ganger på autobahn, med tilhørende tauing til verksted. Fått info nå at det er kamaksling(er) som er defekt. 350 euro for å fikse alt ELSKER Tyskland Nice pris da. En kompis fikk pris på 25k får å bytte en kamaksel på sin 328i her på et verksted. Holdt skylinen som den skulle? Så ikke så frisk ut i går når han kjørte. Soter bra og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 HAH! Det jeg sa, folk spekulerte lenge før fakta kom på bordet angående 244 i 60, in ya face haters! haha! Gleder meg til mye fortelling og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå