koll Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hvordan blir lyden med rakrør og diesel? Rå bil bil forresten, men slenger meg det som blir nevnt over ang stickerbombinga og dekslene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Ble litt bedre lyd. Hører skikkelig suge lyd når jeg gir på også hører mann type ''dumpventil'' lyd på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Ble litt bedre lyd. Hører skikkelig suge lyd når jeg gir på også hører mann type ''dumpventil'' lyd på slutten Er dette noe BT kan si noe på? Eller støyer det ikke så veldig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Artig at noen ikke gjør som alle andre Tror du har satt brembo covera fremme feil. Bremserøret skal peke nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Støyer ikke så mye kanskje bitte litt mere en org. Men lyden blir litt bedre. Ja, morsomt å skille seg litt ut tenkte ikke over det, monterte de bare hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Da var det tid for litt update. Det som er gjort: Lakkert eikene på felgene glossy svart. Stickers er tatt av. Utvendig og innvendig Lyktene forran er mere sota. Carbon emblemer foran og bak. Krok forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Sitter å tenker på hva mer jeg kan gjøre? Kom med noen forslag. Tenkt på dynavin men må vente litt med det, koster litt for en android :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Feit bil! Men ble kanskje litt for mye av det gode, hadde fjerna de røde dekslene, skjønner at man hele tiden har lyst til å gjøre noe nytt med bilen men more is less som man sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 VELDIG tøff bil! Må si meg enig med resten at brembodekselene burde gå av, med så store felger og så stort innsyn til bremsene , så ser bremsene kjempesmå, calipperen også, så brembo troverdigheten forsvinner ganske så fort ... Men man gjør som man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Bremsedekslene må av. oppgrader heller til større bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Har skjønt det sånn at ALLE hater de brems dekslene. Jeg skal ha de på en periode så får vi se videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Da har jeg endelig fått kjøpt og montert dynavin android i bilen og nye led skiltlys. Ble meget bra syns jeg. Lite bilder og dårlig kvalitet. Beklager for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Nice! En oppgradering etter min smak. Haha. Ser litt nyere ut, og det er jo bare deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Sant! Neste på lista blir polering tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Liten oppdate. Ryddet og lakkert bagasje rommet med en type sort stoff lakk. Før og etter bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå