Henrik... Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 har noen av din larsinnj i depot, du kjørte kanskje ikke på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Jeg kjørte ikke på banen nei. Måtte dessverre dra før den felles bildetakinga på banen og, da vi skulle kjøre til Trondheim og det ble seint nokk som det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Da har jeg et par kule bilder av din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bethy Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Noen som har bilde av min e30 på felles kjøringa? Reg NR LH 68088:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 H_vatn : denne du tenkte på ? (ikke det beste, da det ble tatt igjennom gjerde)[ Bilde ] Min dette her Husker du fikk tatt noen ålreite bilder av den på GMS treffet i fjord høst også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Noen som tok seg mot til å ta ett par bilder av denne slødda av en 540? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Sanuxz du kan virkelig det med å se i speila og slippe forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 et par utstillingsbilder er vel ikke feil i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Sanuxz du kan virkelig det med å se i speila og slippe forbi Hehe, vi er 4 stk på bilen, men håper vi alle er like flinke Så på vegne av sjåfør nr 2, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 da var vel alle bildene jeg har fått redigert til nå ute på : https://www.facebook.com/MatsH.Photo men følg med der, det kommer nok et nytt bilde i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 kvalitet på bildene dine, matsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 dine også Henrik Skal hive meg på bilde masing jeg også Noen som har bilde av min sorte e92 med bbs lm replica ? Veldig gjerne fra fotoheatet! Andre bilder er også bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 kvalitet på bildene dine, matsi Begge dere to har kvalitet på bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 sikkert feil å spørre her men, har noen ett bilde eller to av ene funksjonærbilen? matt svart RS4 avant, så mange fotografet tok bilde de få rundene jeg måtte ut på banen og over til tårnet hvis det ikke er populært å legge ut her, så send på pm eller tagg meg på facebook =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 sikkert feil å spørre her men, har noen ett bilde eller to av ene funksjonærbilen? matt svart RS4 avant, så mange fotografet tok bilde de få rundene jeg måtte ut på banen og over til tårnet[ Bilde ] hvis det ikke er populært å legge ut her, så send på pm eller tagg meg på facebook =) Drøy lyd du har i bilen din! satt inne å spiste burger når du fyra opp på utsiden av brakka. Duuuurra no sykt inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå