Gå til innhold

E30Meet Bildetråd Den offisielle E30Meet video #2 s19!!!

Share

Anbefalte innlegg

Har masse bilder, kommer etter hvert som de blir redigert osv. Blant annet av din i godt driv sidelengs SSM 8) Var forresten jeg som hadde gul vest å spurte deg litt om John Player merkene dine i dag :)

Har også av M5'n din, tzunami. også sidelengs ;) med mindre det var flere med klistreskilter utpå samtidig i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse bilder, kommer etter hvert som de blir redigert osv. Blant annet av din i godt driv sidelengs SSM 8) Var forresten jeg som hadde gul vest å spurte deg litt om John Player merkene dine i dag :)

Har også av M5'n din, tzunami. også sidelengs ;) med mindre det var flere med klistreskilter utpå samtidig i dag!

Helst med Mito felgene da :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø, ser nå at jeg har bommet totalt ja ;) Gamle JAAS M3`n jeg har sett! Så den i natt, så skylder på trøtte øyne og tørre linser ;)

Men noen må da ha kommet hjem og lagt inn noen bilder nå?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø, ser nå at jeg har bommet totalt ja ;) Gamle JAAS M3`n jeg har sett! Så den i natt, så skylder på trøtte øyne og tørre linser ;)

Er nok JAAS M3 ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst med Mito felgene da :P hehehe

Bare foran :P Men det får du tåle :D

Er hjemme å begynner å redigere litt. Men tok bilder for arrangør, så får ikke delt bilder før dem har plukka ut de dem eventuelt skal bruke selv, så drøyer kanskje litt før jeg får lagt ut dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var mest for å fyre opp ;) Men ja, det tar jo tid både å sortere på kamera, exportere, sortere, slette, redigere osv osv, så skjønner at det tar tid ;)

Gleder meg i alle fall max til bilder, siden jeg ikke fikk være med i år heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God stemning! ;) tror det kun var meg med sølv e39 m5 der i dag? Gleder meg til bilder! Håper du fikk noen fra siste heatet mitt, da begynte jeg å få ordentlig dreisen på det :)

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det bare er pcen min som er mongo eller om det skjer med alle, men et tips for photobuketlinker siden bimmers åpner linker i samme tab/vindu. Bruk direcktlinken i stedet for imglinken så slipper man å "forlate" bimmers hver gang man trykker på bilder her inne.

Og pøs på med bilder fra et treff jeg nesten gråter pga at jeg ikke fikk dratt på.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God stemning! ;) tror det kun var meg med sølv e39 m5 der i dag? Gleder meg til bilder! Håper du fikk noen fra siste heatet mitt, da begynte jeg å få ordentlig dreisen på det :)

Sent from my brain, using my fingers to write

var seint på ettermiddagen i dag ja, greit med røyk fra clutch..nei, bakhjula! ;)

kvasi: med direktelink vil ikke bilde komme opp her? bare linken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...