Gå til innhold

Min E87 120D HR 60/40

Borni
 Share

Anbefalte innlegg

Her er min 120d som jeg har hatt i litt over et år. Kjempe fornøyd med bilen. forrige bil var en e36 320ic, var fin oppgradering:)

Litt om bilen:

2005 120d med chip

HR60/40 senk + bilstein

GS-spider 8.5 et 40 225 40 18 foran og 9.5 et 46 255 35 18 bak. null subbing med litt valsing fremme.

Msport fangere og understell

Sort skinn og I dirve

tonede ruter bak, har foran også men måtta ta dem ut da jeg blei stoppet i teknisk kontroll, men blir nokk byttet tilbake snart.

Kort antenne

eksosen er strake rør fra DPF med dobbel endestuss

Litt bilder:

7917uw3n8ggtmlgxmyci.jpg

l1mrhrckznzza29mt011.jpg

fn6wiigagwwt3d5yor2g.jpg

z9j0uxzqai90ku6icpob.jpg

6ryfq7p8llj5fp43hrz7.jpg

oazfgxzap03o8e87874u.jpg

ym4sgkg5m39h46zbze40.jpg

myteplqczh0toc30h8ed.jpg

28c2kugiy9rgvc32le78.jpg

Gammle bilen + bobla, bobla har jeg enda men nå er den sort:)

m6pcz5uurd7ofu5wa9i1.jpg

Har ikke så mange planer med bilen, men noe smått blir det sikkert. Vurder å bytte til led pærer i grøft og park lys. Har der forslag eller spørsmål så fyr løs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var veldig pen ja! :D

Går og vurderer 1-serie om dagen, men sliter litt med størrelsen :P Hvordan synes du den er?

Takk for det. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men jeg vil ha liten bil. det er skjelden jeg har folk bake men det gå fint med 2 voksene baki om jeg ikke legger sete helt bak:P bagasjerommet er ikke allverdens, men nokk til å få med seg det en trenger. skal man på familie ferie må man ha en større bil. men absolutt en bil jeg vil anbefale. En morsom liten bil som går godt og ligger bra på vegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og vurderer 1-serie om dagen, men sliter litt med størrelsen :P Hvordan synes du den er?

Takk for det. jeg er veldig fornøyd med størrelsen, men jeg vil ha liten bil. det er skjelden jeg har folk bake men det gå fint med 2 voksene baki om jeg ikke legger sete helt bak:P bagasjerommet er ikke allverdens, men nokk til å få med seg det en trenger. skal man på familie ferie må man ha en større bil. men absolutt en bil jeg vil anbefale. En morsom liten bil som går godt og ligger bra på vegen.

Sant nok, man trenger jo ikke kjøpe bil med tanke på de passasjerene man sjelden har med seg...

Det eneste jeg har kjent litt på er hvordan den føles på veien, men jeg prøvde en 120d for ikke så lenge siden og den imponerte faktisk..., bortsett fra motorlyden da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, man trenger jo ikke kjøpe bil med tanke på de passasjerene man sjelden har med seg...

Det eneste jeg har kjent litt på er hvordan den føles på veien, men jeg prøvde en 120d for ikke så lenge siden og den imponerte faktisk..., bortsett fra motorlyden da :lol:

Ja sant det, er det noe jeg savner fra gamle bilen må det være lyden fra rekkesekseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...