awt Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Den Alpinaen har rattgiring (standard på Alpina), man ser det på de to rundingene ytterst på rattet. Ellers må jeg si at Alpina kunne brukt M-sport-rattet som abse for rattet sitt istedenfor det kjipeste BMW leverte på disse bilene. Den M5 touringen vil jeg faktisk tro vil bli noe billigere ved alternativ fortolling, men dette må naturligvis sjekkes opp i før et kjøp.
gallay Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Den Alpinaen har rattgiring (standard på Alpina), man ser det på de to rundingene ytterst på rattet. Ellers må jeg si at Alpina kunne brukt M-sport-rattet som abse for rattet sitt istedenfor det kjipeste BMW leverte på disse bilene. Den M5 touringen vil jeg faktisk tro vil bli noe billigere ved alternativ fortolling, men dette må naturligvis sjekkes opp i før et kjøp. Er ikke det mulig å bytte det originale, samt emblemet?
awt Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Ingenting er umulig, men det er jo synd å måtte begynne å bytte ut såpass elementære ting på en bil i den prisklassen.
RS4 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Det var et eller annet som jeg ikke likte på den Alpina`en. Merkelig nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå