Tare Jansen Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Kjøpte denne av en kar på forumet her inne som omtrent akkurat hadde kjøpt den selv (slik jeg forsto det iallfall). Den er bygd på en 96Mod 320, med en eller annen 3,2 som donorbil. Motor har gått 155k kaross har rullet 255k.Er noe småplukk som gjenstår for å få bilen 100% teknisk, og visuelt men det er ok da jeg selv mener jeg fikk en god pris Sliter med å skaffe ny girkasse, det skraper litt på vi inn i 3. gir på høyt turtall. Å synkringer er jo ikke mulig å oppdrive. Denne selges nå om noen vil ha den, ta kontakt for info. Kommer på finn etterhver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Byttet ut noe av elementene i bilen i dag for å få litt bedre lyd. Tar resten etter bilen kommer fra eksossveising. viewtopic.php?f=10&t=263450 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Gratulerer med ny bil er den godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Ser meget bra ut med nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Ser ut til å vere en gøy bil det, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Takk skal dere ha Den er godkjent, med senk og felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Svendsen eksos kunne ikke fikse eksosen min i dag, litt frustrerende iom at jeg først fikk time i dag etter å ha bestilt på mandag. Kunne dog sette av litt mere tid, kreve litt mere penger å se på det til tirsdag.. Jævla blodsugere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Må si meg meget missfornøyd med svendsen eksos i fredrikstad, jeg fortalte de at flensen hadde løsnet fra grenrøret å lurte på om de kunne sveise innenifra slik at de sparer jobb på å ikke løsne grenrør. "ikke no problem, gjort dette før" får jeg beskjed om. Nevnte også at flensen er støpt. Det viste seg at de ikke kunne sveise dette likevel til avtalt tid og pris, måtte sette opp ny time skjære av litt av grenrøret og sveise på en ny bit med flens osv. Kjørte da bilen til en kompis av meg Henriksen Auto i Rygge.. De sveiset flensen innenifra og freste opp. Tett ble det, å sitter gjør det Heia svendsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Er synkringene i girkassa som gjør at den skraper på høyt turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Jepp fant ut av det, byttes til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Noen som har den fremre skinna i venstre fremdør som skal holde ruta på plass inni døra? Begynner å blir smågal av alt småplukket med denne bilen, mangler klips og skruer til interiøret så og si overalt! Her har det nok gått vel fort i svingene ved montering.. Har iallfall noe å gjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Noen som vet varenr. eller hvem som selger synkringer og pakningssett til kassa i en e36 m3 3.2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Om du skal bytte disse selv så legg ut bilder Har hørt at dette er en avansert jobb, så hadde vært litt spennende å se hvor omfattende det egentlig er, eller om det er ganske kurrant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Må få tak i de jævla ringene ført iallfall:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Ser ut til at jeg bytter hele kassa istedet, blir billigere det! Men skal fortsatt prøve å få tak i ringe, å pelle fra hverandre den kassa. Kan bli artig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå