Gå til innhold

Min E36 M3 Sedan selges!

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne av en kar på forumet her inne som omtrent akkurat hadde kjøpt den selv (slik jeg forsto det iallfall). Den er bygd på en 96Mod 320, med en eller annen 3,2 som donorbil. Motor har gått 155k kaross har rullet 255k.

Er noe småplukk som gjenstår for å få bilen 100% teknisk, og visuelt men det er ok da jeg selv mener jeg fikk en god pris :)

r712kh2nrdvucfppf8k8.jpg
7eiccvvq5l1bsjfeic4o.jpg

Sliter med å skaffe ny girkasse, det skraper litt på vi inn i 3. gir på høyt turtall. Å synkringer er jo ikke mulig å oppdrive.

Denne selges nå om noen vil ha den, ta kontakt for info. Kommer på finn etterhver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Svendsen eksos kunne ikke fikse eksosen min i dag, litt frustrerende iom at jeg først fikk time i dag etter å ha bestilt på mandag. Kunne dog sette av litt mere tid, kreve litt mere penger å se på det til tirsdag.. Jævla blodsugere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg meget missfornøyd med svendsen eksos i fredrikstad, jeg fortalte de at flensen hadde løsnet fra grenrøret å lurte på om de kunne sveise innenifra slik at de sparer jobb på å ikke løsne grenrør. "ikke no problem, gjort dette før" får jeg beskjed om. Nevnte også at flensen er støpt. Det viste seg at de ikke kunne sveise dette likevel til avtalt tid og pris, måtte sette opp ny time skjære av litt av grenrøret og sveise på en ny bit med flens osv. Kjørte da bilen til en kompis av meg Henriksen Auto i Rygge.. De sveiset flensen innenifra og freste opp. Tett ble det, å sitter gjør det :o Heia svendsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har den fremre skinna i venstre fremdør som skal holde ruta på plass inni døra?

Begynner å blir smågal av alt småplukket med denne bilen, mangler klips og skruer til interiøret så og si overalt! Her har det nok gått vel fort i svingene ved montering.. Har iallfall noe å gjøre da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...