Jørgen-A Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 når jeg solgte den til vegard var de orange på. hør men.
helland Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Bare blinklysglassene du trenger? De i fangeren? jepp når jeg solgte den til vegard var de orange på. hør men. Husket ikke hvor han hadde gjort av de Grattis me grom bil Følger me her takk for det
635csi Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 når jeg solgte den til vegard var de orange på. hør men. Husket ikke hvor han hadde gjort av de Da får vel jeg i oppdrag å lete litt i delesamlingen i morgen jeg da ser jeg for meg
helland Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 når jeg solgte den til vegard var de orange på. hør men. Husket ikke hvor han hadde gjort av de Da får vel jeg i oppdrag å lete litt i delesamlingen i morgen jeg da ser jeg for meg Høres ikke så dumt ut det nei
helland Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Skrevet Juli 12, 2013 Da kommer det en update her varinnom bjørnstad bil Av med den gamle røra Ny flexirør! måtte på lastebilverksted for å få tak i Under sveising done så eksosbandasje montert klar for testrunde liten filmsnutt
635csi Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Lovløse tilstander og svarte spor rundt hele Hemne nå eller?
helland Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Skrevet Juli 12, 2013 Nei er du gal, her driver vi ikke med lovløse eksprimenter! kun på bane ! Kjæm på burnerunde asap E30'n e ferdig
helland Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Skrevet Juli 14, 2013 Begynner å klargjøre bilen i morgen, må bestille meg simmering til bakkant gearboks og inngående aksel giroverføring! håper på bra vær, så jeg får brukt litt dekk til helga Noen som har anbefalinger på hvilke dekk som ryker mest ?
Reset Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Begynner å klargjøre bilen i morgen, må bestille meg simmering til bakkant gearboks og inngående aksel giroverføring! håper på bra vær, så jeg får brukt litt dekk til helga Noen som har anbefalinger på hvilke dekk som ryker mest ? Continental
helland Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Skrevet Juli 14, 2013 Begynner å klargjøre bilen i morgen, må bestille meg simmering til bakkant gearboks og inngående aksel giroverføring! håper på bra vær, så jeg får brukt litt dekk til helga Noen som har anbefalinger på hvilke dekk som ryker mest ? Continental blir dyrt det
Reset Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Begynner å klargjøre bilen i morgen, må bestille meg simmering til bakkant gearboks og inngående aksel giroverføring! håper på bra vær, så jeg får brukt litt dekk til helga Noen som har anbefalinger på hvilke dekk som ryker mest ? Continental blir dyrt det haha, blir det Jeg bruker Sunny, ryker bra og holder faen så lenge! Mykkje smoke for the bucks
Frans2k Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 Jevn og høy fart på hjula gjennom hele svingen gir mye røyk, uansett hvilke dekk det er
Morty999 Skrevet Juli 14, 2013 Skrevet Juli 14, 2013 men conti er ikke å anbefale, for der løsnet hele dekkbanen å ødelegger bakskjermer og alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå