Desko-K Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Vurderer å bytte selskap og på det jeg har nå har jeg kjørt langt over lovlig km stand... Spørsmålet er, hvis jeg bytter til et nytt selskap og kun oppgir km stand jeg har nå, slipper jeg unna konsekvenser? Eller vil nytt forsikringsselskap kontakte gammelt og finne ut av det? Her vil jeg kun ha svar fra folk som VET takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Jeg kan ikke med 100% sikkerhet si at det jeg skriver stemmer, men det gjorde det i hvert fall sist jeg snakket med et forsikringsselskap. Og det er at de ikke bryr seg om den reelle kilometerstand så lenge du ikke krasjer. Dessuten så kan du jo bare ringe dem og sette opp kilometer om du er bekymret, men som sagt, det er ingen grunn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Det har jeg gjort flere ganger uten at det har skjedd noe, og kan ikke tenke meg at de driver å ringer hverandre om sånne "småting" .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Kan og bekrefte at det de oppfor sier stemmer. Det svir bare viss du kræsjer og er over km-standen (du får mindre tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå