ehrnst Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Mektig tøft bilde! fant et av meg meg og. dårlig meg røykutvikling på de dekkene flere bilder på http://www.ajracingphotography.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Det ble litt dekksprenging ja, noen verre enn andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Tommel opp for bra treff Litt lite biler på søndagen, men kjepe plass til oss som var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Takk for et artig treff. Jeg hadde det moro selvom jeg stilte med definitivt minst motor AJ Racing photography og OleKristianSL photography var der store deler av søndagen. Dere finner de på facebook. Skal komme bilder ila dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 takker for en supert treff, dette var gøy. bra kjæring på banen å folk tar hensyn til hverandre, helt kanon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Kuleste og dyreste treffet jeg har vært med på enn så lenge! Jeg drepte 3stk Bmw`r og 24 hjul, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 3 stk?? Pøs gjerne på med bilder! Fikk ikke dratt selv, da jeg hadde jobbhelg.. Hadde sinnsykt lyst men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Denne bilen sa bare poff under panseret akkurat da jeg kom hjem rett foran huset. Rant vann av den, så den kokte litt stakkar! Hadde ikke tid til og se på det, men bror min prøvde og helle på vann før jobb i dag tidlig. Det rant bare igjennom Han måtte gå på jobb stakkar, så tipper det er no kjøleslanger eller radiator Den ene Touringen min fikk utslitte bremser og gåen toppakning! Så den gikk på jernet med pedalen i gulvet og brukte nesten 2 liter olje på lørdagen, da vi jakta litt Opel Og den andre Touringen jeg hadde fikk virkelig vist hva den var god for, men det måtte jo skje litt der også Jekke stropp datt av fra eksos, et jern rør falt av fra bilen, men skjønner ikke fra hvor, eksosen datt ned og diffen ga seg den siste runden jeg tok på drifting heat`et! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 I helvette å den 318is' n gikk vi trodde det var samme motor som i e36'n men det var det jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Joda, den er morsom den! Hehe Anders Kristiansen har laget datasprutet som sitter i den, så det er ordentlig bygd! Nå hadde jeg litt mer ordentlig dekk & felg enn da vi var på rudskogen. Så den fungerte bra i svinger også Der testa vi den på den danske rulla også. Den fikk hele 255nm, noe som overraska oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Takk for et kjempebra treff kjøremessig! Synd ikke flere folk tok turen, men det ble bare desto mer kjøretid for oss som stilte opp! Stor honnør til Trond Hylle som får til et bra treff! Helt sikker på at jeg så E30n din i Vinger når vi var på vei oppover HypeTraxX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Jeg holder til i Kongsvinger, så det stemmer nok bra! Man ser verkstedet mitt fra veien. Den gjengen jeg hadde med meg ville ikke campe, så da hadde vi avreise fra verkstedet en time før førermøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Takk til alle som møtte opp, dette var jo et skikkelig morsomt treff med godt vær! Vi er klare for nye treff fremover og har allerede startet planlegging av hovedtreffet 2014. Meld dere gjerne inn i ClubE30Meet via www.e30meet.com 250,- koster det i året (dato til dato) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 moro treff , kanskje litt lite biler , ,men virka som et fint treff for masse kjøretid hvertfall . å været var jo helt konge . Så neste år så tar jeg med bilen å får testa litt på bane . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Se hvor suttrete Opel folka er etter treffet på lørdag: http://www.opelmotorsport.com/forum/sho ... 107&page=9 Vi er visst noe for oss selv. Tenk å DRIFTE PÅ HOVEDBANEN!!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå