Gå til innhold

E30Meet 2013 - Vålerbanen 24+25August Ny info s.1

e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for et artig treff. Jeg hadde det moro selvom jeg stilte med definitivt minst motor :P

AJ Racing photography og OleKristianSL photography var der store deler av søndagen.

Dere finner de på facebook. Skal komme bilder ila dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen sa bare poff under panseret akkurat da jeg kom hjem rett foran huset. Rant vann av den, så den kokte litt stakkar! Hadde ikke tid til og se på det, men bror min prøvde og helle på vann før jobb i dag tidlig. Det rant bare igjennom :P Han måtte gå på jobb stakkar, så tipper det er no kjøleslanger eller radiator :D

mpgjtvl54io1ldt061o3.jpg

Den ene Touringen min fikk utslitte bremser og gåen toppakning! :P Så den gikk på jernet med pedalen i gulvet og brukte nesten 2 liter olje på lørdagen, da vi jakta litt Opel :D

28anxm8e6hvhp3xaej0f.jpg

Og den andre Touringen jeg hadde fikk virkelig vist hva den var god for, men det måtte jo skje litt der også :) Jekke stropp datt av fra eksos, et jern rør falt av fra bilen, men skjønner ikke fra hvor, eksosen datt ned og diffen ga seg den siste runden jeg tok på drifting heat`et! :lol:

v8q50rep264ajlfgb93b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den er morsom den! Hehe :) Anders Kristiansen har laget datasprutet som sitter i den, så det er ordentlig bygd! Nå hadde jeg litt mer ordentlig dekk & felg enn da vi var på rudskogen. Så den fungerte bra i svinger også :) Der testa vi den på den danske rulla også. Den fikk hele 255nm, noe som overraska oss alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...