Gå til innhold

Karoline's 01' E46 touring 318i ✌️ Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Har blitt bra denne nå! Syns vel egentlig selv at interiørlister med tre-look er greit nok, men er vel kanskje litt kjerringaktig for din del..? :)

Driver nå med montering av 1din pioneer-spiller i min egen rakett, men får ikke spilleren inn siste centimeteren... Har herjet i nesten 1 time nå! Hadde du noen problemer når du byttet spiller, og hvordan har du plassert ledninger/overganger på baksiden? Tar bare ut originalspilleren og inn med pioneeren sant? :P

Jeg synes svart interiør er finest, så da synes jeg det var best med svarte lister også :)

Tror ikke jeg hadde problemer med spilleren før jeg monterte anlegg, ble mye kabler/ledninger bak nå, så får ikke dytta spilleren helt inn. Skal ta en dag å se litt nærmere på det, men skal ikke være problem når du kun bytter fra orginal til pioneerspilleren vil jeg tro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Liten oppdatering nå som våren nærmer seg ✌️

Fikk godkjent bilen med coilovers idag, og eu kontrollen står nå for tur.

Ny framfanger på vei, og når den kommer skal fronten lakkes (panser, skjermer og fanger) :)

Sommerfelgene skal også sendes inn til lakkering nå, da jeg er lei plastidippen, så de blir hvit blanke.

så bare å følge med fremover, så skal jeg prøve å være flink til å oppdatere!

post-73324-0-97703500-1425321331_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Etter å ha hatt denne bilen i over 2 år, så følte jeg det var på tide med en bil med litt mer motor enn det denne har. Så her om dagen var jeg å handlet meg en ny e46, en 04 mod 330d org m-sport :)

Så nå vil denne snart komme for salg. Litt synd, men gøy med litt forandring!

post-73324-0-03160000-1427641607_thumb.j

post-73324-0-90198100-1427641692_thumb.j

post-73324-0-70754400-1427641718_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...