karolinef Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2015 Har blitt bra denne nå! Syns vel egentlig selv at interiørlister med tre-look er greit nok, men er vel kanskje litt kjerringaktig for din del..? Driver nå med montering av 1din pioneer-spiller i min egen rakett, men får ikke spilleren inn siste centimeteren... Har herjet i nesten 1 time nå! Hadde du noen problemer når du byttet spiller, og hvordan har du plassert ledninger/overganger på baksiden? Tar bare ut originalspilleren og inn med pioneeren sant? Jeg synes svart interiør er finest, så da synes jeg det var best med svarte lister også Tror ikke jeg hadde problemer med spilleren før jeg monterte anlegg, ble mye kabler/ledninger bak nå, så får ikke dytta spilleren helt inn. Skal ta en dag å se litt nærmere på det, men skal ikke være problem når du kun bytter fra orginal til pioneerspilleren vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Fin bil! Følger karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Liten oppdatering nå som våren nærmer seg ✌️ Fikk godkjent bilen med coilovers idag, og eu kontrollen står nå for tur. Ny framfanger på vei, og når den kommer skal fronten lakkes (panser, skjermer og fanger) Sommerfelgene skal også sendes inn til lakkering nå, da jeg er lei plastidippen, så de blir hvit blanke. så bare å følge med fremover, så skal jeg prøve å være flink til å oppdatere! wrnr1 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Hvilken fanger? Det du har nå er vell M tech 2? Synes den er den fineste på touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Må si nok engang at jeg liker pågangsmotet/"dullinga" hehe bra bmwen blir behandlet med kjærlighet karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Hva slags frontfanger bytter du til da? M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Det blir samme fangeren som jeg har fra før av (mtech 2) Har vært litt uheldig med fangeren jeg har nå, og nå er den såpass ødelagt at jeg må bytte den ut. thommas88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Stemningsbilde fra helgen, tok med bimmern på cruisetur til Karlstad. Endelig knall vår-vær å kjøre i bmwfreak89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Ser vel frem til å legge om til sommersko flere nå ja! Regner med å se flere bilder da dem er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Jepp, er ikke like gøy å legge ut bilder av den uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 la om til sommer skoa mine i dag blir mere stas og legge ut bilder av god bilen med sommer skoene på kan jeg tenke meg keep the god work coming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Etter å ha hatt denne bilen i over 2 år, så følte jeg det var på tide med en bil med litt mer motor enn det denne har. Så her om dagen var jeg å handlet meg en ny e46, en 04 mod 330d org m-sport Så nå vil denne snart komme for salg. Litt synd, men gøy med litt forandring! Sondre92, hermanoo90, ///FredriK.S og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Gratulerer med ny bil! hva er planene for den? ^^ karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Gratulerer med ny fin bil! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå