Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg vært i Oslo hadde jeg ordnet det der inne halvtime.

Hadde sandblåst, litt WD-40 og luftmeiser, sveise en 8mm mutter så hadde den skrudd rett ut..

Meen(!) er dessverre på ferie.. :(

Skrevet

Mener også at å bruke silikon eller lim som ikke blir steinhardt på en ny føler så sitter den godt. Og begynne med sveising på en liten skrue er vel bare i tegneserier at det går ann.

Skrevet

Trenger ikke å være smart, men tenk. Det du sier er er sånne ikke-godkjente verksteder som driver sånt tull, les: iranere på hjørnet som hvitvasker penger.

Hadde du gjort slik på en kunde bil? Litt superlim her, og litt silikon der. Hadde du seriøst gjort en såpass dårlig jobb også bare levert den ut?

Edit: Jeg vet det er snakk om sin egen bil, men uansett..

Skrevet

Her er det snakk om å få en eldre bil i orden på den enkleste måten. Har ingen ting med useriøse bilverksteder som dere har rundt dere i oslo området.

Skrevet

Jeg må EU-godkjenne bilen nå. Er det noen måte jeg kan få føleren til å sitte på, og så få borret ut skruen i ettertid når ikke alle verksteder i Oslo har semi-ferie?

Skrevet

Den skruen der hadde jeg ikke giddi brukt tid på å få ut. Fest sensoren med den ene skruen som ikke har knukket, kommer til å holde i massevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...