Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vurderer å chippe min ny anskaffede 520D f10. Noen som har noe å anbefale? Powerbox som en monterer selv eller ett firma i bergen som tar jobben?

Skrevet

Dette inngår i performance kit som leveres av BMW: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=95

Snakk med din lokale BMW forhandler om dette.

Hartge sitt alternativ er et piggyback system som jeg antar er produsert av Steinbauer i Østerrike, prisen fra Steinbauer er nok rimeligere enn Hartge.

Jeg personlig ville gått for performance kit'et fra BMW.

Pr i dag er det ingen som kan omprogrammere disse modellene.

Skrevet
TRF-Racing :)

Inntil nylig har det ikke vært noe tool på markedet som kan lese ut og programmere ny software på F-modellene til BMW. Jeg vil bli positivt overrasket om TRF nå har muligheten til dette.

Skrevet

Ikke mulig å få tak i han uansett ;) svarer på feilsøking i tråder på forumet, men konkrete henvendelser om ønsket kjøp av tuning til mailen han ber om henvendelse til blir ikke besvart pussig nok.

Hvis ikke bilen er "pirat import" og fri for alt som heter garantier , reklamasjon osv så hadde jeg ikle vurdert annet enn originalt m-performance power kit

Skrevet

Så for meg noe enklere, eller finnes ikke det til disse bilene? På min forrige audi a5 kjøpte jeg en boks til 4000kr som ble plugget inn mellom to kontakter. Ingen sånne enkle løsninger her? Bilen er tysk import fra 2011 så så mye garantier er det vel ikke lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...