ZhilleN Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Vinga blir lakkert til uka av meg... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Du lakkerer den diamantsvart og sender til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Ja hvis du betaler meg 5 lapper haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Plastidip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Nye hjul kommer til nesteår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Kult med gul E36 ! Hva slags senk står på denne forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Koni trur jeg det var justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Plastidipen på felgene må du ta av;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Why?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Blå lilla? Jaja.. Vist du syns det passer på en gul og svart bil så Hadde det vært meg så hadde jeg tatt meg bryet med å matte felgene ne og lakke de i en finere farge:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Men skal ikke ha felga, blir solgt til nesteår uansett, ånei det er gun metal, bare at plastidipen ikke er tørr enda derfor den rare fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Ellers pen bil;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Takk Er ganske så fornøyd selv, syntes felga er så kjedelige så gleder meg til jeg skal handle nye til nesteår derfor jeg plastidiper dem for og få litt liv i dem, men ble ikke sånn kjempefornøyd uansett... skal også før vinteren muligens lakkere opp litt her og der da det begynner og komme litt overflaterust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Ferdig med ene sia nå, er et h*** og maskere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Her har du en R.Å bil, som bare blir ennå bedre med vingen. Har alltid digga dakar gelb, holdt på å kjøpe en individual E39 dakar-gelb selv en gang. Må si jeg ikke ble største fan av fargen du lakket felgene i, om det er lov å komme med litt kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå