Torek Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Legger ut noen bilder av hvordan bilen ser ut pr.dags dato. Dette er kanskje litt "love or hate", men jeg ble faktisk positivt overrasket og ganske fornøyd, hehe.. STOR TAKK til André Jaskiewicz som har tatt alle disse bildene! Sjekk ut hjemmesiden og facebook siden hans for enda flere bilder: http://www.andrejaskiewicz.no/ https://www.facebook.com/pages/Andr%C3% ... 59?fref=ts Felgene kommer da fra en Ferrari 348, og custom 40/60mm adaptere ble kjøpt fra Motorsport Tech i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Helt sjef! De felga blir kulere å kulere for hver gang man ser dem, er nok en vanesak Eneste jeg ville droppa er de lange bolta, hvis det lar seg gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Ble dritrått!! Kanskje slike felger hadde sett bra ut på e36 og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Fresht rett å slett digga den med de hjula der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Hatten av for Tore, mine damer og herrer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Kult å høre folks! Helt sjef! De felga blir kulere å kulere for hver gang man ser dem, er nok en vanesak Eneste jeg ville droppa er de lange bolta, hvis det lar seg gjøre da? Ja, sånn var det med meg også Har kjøpt muttere i stedet for bolter nå, så da vil det ikke stikke ut noe som helst. MEN, faktisk så likte jeg de boltene bedre og bedre også, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Sjef!! Hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 syns det så bra ut med bolter som stakk ut jeg, så syns du skal beholde de flott bil også, mye bra bilder der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Sjef!! Hvorfor selge? Thanks! Fordi jeg nettopp har kjøpt et annet sett og har to sett fra før, i tillegg til disse Ferrari felga. syns det så bra ut med bolter som stakk ut jeg, så syns du skal beholde de flott bil også, mye bra bilder der Hehe takk. Kult å høre at noen synes det med boltene var kult også! Ja, Andrè er helt rå på bilder! Masse creds til han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Hvor har du fått tak stripene på skiltholderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 De hjula så veldig rett ut på bilrn:-) Sent from my GT-I9505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Hvor har du fått tak stripene på skiltholderen? En kompis som lagde:) De hjula så veldig rett ut på bilrn:-)Sent from my GT-I9505 Tusen takk Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Så denne bilen på e30meet. Digga at du hadde satt 348 felger på den! Ser utrolig tøft ut, på en pen e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Den her E30'n va bættere rå! Uslåelig fargekombo, felgan va prekken åver i'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå