Gå til innhold

Hva er felgene mine verdt?

Mikaelø
 Share

Anbefalte innlegg

Litt usikker på verdien på felgene mine. Samboeren min syns bilen er ubehaglig å kjøre, da den sporer en del på slitte vestlands veier.

Planen er å selge disse og kjøpe noen smalere felger og dekk

Orginale M-sport felger uten en skramme.

Bridgestone runfalt dekk.

225/40/18 framme og 255/35/18 bak

9219570948_c6cceda97b_c.jpg

55_998617930_xl by Mikaelø, on Flickr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over, bytt dekk. Skjønner ikke hvorfor bmw leverer runflat dekk norge i det heletatt, funker sikkert bra på autobahn.

Har 225 og 255 på 19" og aldri noen problemer på dårlige telemarksveger.

Kan jo nevne i samme slengen at mine 16" nokain runflat vinterdekk, er hardere å kjøre på enn 19" uten runflat :lol:

Kan også legge til at om du vil ha noen dekk som er myke og gode å kjøre på, så er Good Year Eagle F1 assymetric noen utrolig gode dekk, er også ganske fornøyd med de nye falken fk453, men disse er litt hardere igjen pga. hardere gummiblanding. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ! Er det rett å slett for harde dekk ? Sitter å niholder i rattet når jeg kjører, rett å slett ubehagelig.

Foreldra mine har runflat på X1en deres også, et lite helvette der å.

Har litt lyst å gå opp til 19" også.Ser i vognkortet at den er godkjent med 19" også. Men er litt usikker, syns designe og fargen på felgene er nydlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...som alle andre sier; bytt dekk. Stod orginale 17" M-sport felger på E91`n som jeg hadde for et år eller to siden med bridgestone potenza-dekk, heeeelt grusomt å kjøre med. Spora, søkte etter sidene hele tiden.

Kjøpte 20", hverken sporing eller andre ubehageligheter. Rev av run-flat dekkene på 17" og kjøpte piggdekk, og heller ingen sporing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...