AG1979 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Hepp ! Er ny her, og har tidligere alltid kjørt diverse Audi, men etter å ha kjøpt en 2010 1-serie M-sport som konebil i fjor høst, var kjøregleden såpass stor, at jeg fikk gradvis mer og mer sansen for BMW. Jeg har nå solgt Audien, og kjøpt en X5 E70 3.0sd. som jeg hentet i går. Dette er altså biturbo-varianten med 286hk og 570 festlige newtonmeter. Følgende utstyr kan framheves: Adaptive drive, Active steering, Comfortseter m minne, Multifunksjons M - ratt i skinn, M - sportpakke, Panorama glass tak, Dekorlister i børstet aluminium, Individual antrasitt taktrekk, 20'' hjul både sommer og vinter. Foreløbige planer: -Led i AE. - MONTERT 20w CREE fra GS. -Led i interiørbelysning. - MONTERT en slags bulk-pakke med alle pærer til hele interiøret, fra Ebay. -Led faceliftlykter bak. - bestillt. -Led skiltbelysning. -MONTERT fra GS -Led i tåkelys - High Power CREE with 12-SMD LED fra Ebay. - MONTERT. -Mørkere tint på bakrute, samt få tintet siderutene foran til å matche bakdørene. - MONTERT . -Svart plastidip på vinterfelger. -X5M girspake - MONTERT -X5M innstegslister - MONTERT. -Koding av ulike funksjoner - KODET Tips og triks til upgrades og mods mottas med takk. Her er noen av bildene fra salgsannonsen. Egne bilder kommer ved første og beste anledning (oppholdsvær og vask) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Velkommen til bimmers, og gratulerer med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Velkommen og grattis med flott X5! Fint utsyrt o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Takk for det. Skal prøve å få tatt noen ordentlige bilder i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Flott bil vurderer å bytte inn Q7n mot en slik en selv... fantastiske biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Velkommen til bimmers, og gratulerer med flott bil! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Gratulerer og velkommen til Bimmers! Du har valgt deg drømmebilen min faktisk, så her kommer jeg til å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Må nesten legge inn et bilde av bilparken slik den så ut i går .. før audien ble hentet av ny eier.. Trist å selge, men begrenset hvor mange pengesluk man skal ha også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Utrolig hva en runde polering og Swissvax gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Da har jeg fått på 20W CREE LEDs i AE. Ble ikke så værst Litt grumsete iphone-bilde, men det viser omtrent hvordan det ble. De lyser i allefall sterkt nok. Her er de i parklys-funksjon. i DRL-funksjon lyste de for sterkt til at det funket å ta bilde av med iphone. Har også fått på LED skiltlys, og gått bananas på Ebay. Kommer bilder når alt er montert. Nye sommerfelger er også bestillt. Går for X6M-replica felger i 22x10 og 22x11.. og her skal det på 275 foran og 335 bak . 12mm spacer foran, og 25mm spacer bak, gjør at det blir så flush som det her : Det ser også ut som det blir 40/30mm senkefjærer fra H&R, samt kraftigere tint på bakruta, og tint på framrutene, som matcher resten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Dårlig iphonebilde.. men det får duge. Fått på toning på fører- og passasjerdør i dag. Så nå er det match på alle ruter, bortsett fra bakluka, som har fått en anelse mørkere tint enn resten. Omtrent 35% foran, og 20% lysgjennomslipp på bakluka. Ser forøvrig at behovet for 40/30mm drop er større enn noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Flott bil! Liker planene, skal følge med her fremover! Selv ville jeg byttet ut, eller evt plastidippet i svart høyglans, listene rundt vinduene. I tillegg til å skifte ut skiltholderene til noe svart. Nå er jeg ikke særlig glad i sølv da Skiftet ut sideblinklysene med smoked evt og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Gratulerer med BMW Synes dette er den fineste X5en, ingen før, ingen etter. Du får også ha velkommen til forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå