Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De må vel først sveisest igjen før en kan borre nye,eller hvordan virker det? Blir feite felger på e21 vertfall!!..:)

Skrevet
De må vel først sveisest igjen før en kan borre nye,eller hvordan virker det? Blir feite felger på e21 vertfall!!..:)

Hehe ja! Han dreier "bolter" og coner bolt hullet på "baksiden" også sviser rundt bolten! så blir den omborret i CNC marskin :) de lager et program på 4x100, regner med at det er enkelt for de som kan det :)

Skrevet
koster vell ca 125 eller 150kr hullet ! :)

Så blir 2500kr for 20 bolthull :)

Hehe,var jo billige hull det forsåvidt,spørs hva man sammenligner med...;)

Skrevet
koster vell ca 125 eller 150kr hullet ! :)

Så blir 2500kr for 20 bolthull :)

Hehe,var jo billige hull det forsåvidt,spørs hva man sammenligner med...;)

Haha!

Veit Østfold felgteknik tar 100kr per hull ink sveising, men de ville ha felgen ferdig montert og fuget før de sveiset og borret om, å det synes jeg hørtes litt dumt ut når alu sveising krever veldig høy temperatur!

Så jeg gjorde en bytte deal med en kompis som sveiser og borret om, å da får han et sett bbs RS 15" av meg! :)

Skrevet
holder på med samme leksa med RSene mine, bare jeg går andre vei :P dog var mine 4x108, hadde de vært 4x100 kunne vi bytta senter, hehe :)

Kult! :) Men det er 16" el 15"?

Skrevet

Thumbs up. Er det bare og grunne og lakkere etter sandblåsing av senterne, eller må du gjøre noe i tillegg?

Skrevet
17 faktisk:P men trodde igrunn at 16 hadde samme senter :P

Alle 16 senter med 34hull kan bygges om til 17" men 16" med 30 hull kan ikke bygges om like lett til 17" sett de har solgt noe på Ebay så det kan oppnås!

Skrevet
Thumbs up. Er det bare og grunne og lakkere etter sandblåsing av senterne, eller må du gjøre noe i tillegg?

Må sandblåses på nytt etter jeg har fått de igjen, fordi rent alu bli fort dårlig/irrer, så skal jeg grunne de med epoxy, vanlig grunning, fyller også lakk! ;)

Skrevet

Bilen er ferdig lakka, men panser, dører, bagarsje lokk, bensin lokk og speil mangler! men de blir nok ferdig innen 2uker håper jeg :)

Fargen heter Stratosblau-Metallic (org BMW farge som kom på e21)

Fargen er litt spssiell, lakkern var veldig skepisk når han var ferdig, får han trodde den var grå! men når den kom ut i sollys så den blå ut! så litt kul farge!

cx6k1vt78nh1tjippk4q.jpg

kxn1m8gs1pxhwl480rsn.jpg

cn7fe2e2oy9d42vett8i.jpg

vf3xlr1r40uz331y88ww.jpg

helt nye baklykter ifra KOED

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...