Haug530D Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Hvilken pære sitter det i de orginale AE lyktene til Hella? tenkte å prøve meg på å skifte de ut sånn som i denne videoen:
Clevion Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 -> Clicky <- De sterkeste Angel Eyes pærene som er og få på markedet atm vis det ikke har kommet noe sterkere, både jeg og Alpejon har disse, kjempefornøyd med styrken på de! Hvitt lys, noe rundt 6-7000k varmetemp
Haug530D Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 -> Clicky <- De sterkeste Angel Eyes pærene som er og få på markedet atm vis det ikke har kommet noe sterkere, både jeg og Alpejon har disse, kjempefornøyd med styrken på de! Hvitt lys, noe rundt 6-7000k varmetemp Jo, har tenkt på de men har en del andre ting som må prioriteres på bilen først, gidder ikke betale 3-400,- for AE pærer med sokkler når man kan få pæren til noen tikroninger, Led pærer får det bli senere
Haug530D Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 Da har jeg tatt ut pæren fra den orginale sokkelen, brukte bare boremaskin og 1mm borr, lagde 2 spor rett ovenfor hverandre og skrudde ut pæren, om andre lurer på å gjøre det samme er det T4W pære som sitter i, eller 10W12V.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå