Steigedal Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Hei. Da har jeg endelig fått kjøpt meg bmw igjen etter å ha kjørt rundt med et sarv av en golf 3 siden e46'en ble solgt. Valget falt på en e90 2009 mod facelift m-sport, kjøpt hos Automote import, så bilen er importert. Har hatt 2 eiere og gått 77 tusen. Planene for bilen er: - Sorte nyrer - Bytte eksos - Nye Felger - Muligens Soting av ruter - Nye felger - Led pærer i angel eyes og spredere. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steigedal Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 noen som veit om en nettside med billig 2rørs eksospotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Den ser veldig bra og velkommen til bimmers. jeg ville gått for BMW Performance sin eksos, 2 hvor hver er 75mm og den passer rett på hvis du ser i tråden min så ser du min standard og med performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steigedal Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Var fin dein ja, men litt dyr. hva syns dere om denne? http://www.ebay.com/itm/BMW-320D-318D-E ... 20cd3591fc Eller denne men vet ikke om den passer på 318D? http://www.powervalve.co.uk/bmw/3-serie ... trims.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Cobra stussen e jo brukt av mange! Vurderer dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steigedal Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 da er det bestilt cobra stuss og performance nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cchillern Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Har du fått byttet eksos? Tenker gjøre det på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steigedal Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Her er et bilde av hvordan det ble med cobra eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steigedal Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Skal bytte ut Halogen frontlyktene med noen finere lykter med linser i. Noen som har erfaring med og bytte lykter på e90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Flott bil blir veldig bra med planene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steigedal Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 da ble det nye felger. GS evolution 2 falt valget på. synes de passet veldig bra til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andexx Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Kjøpte du felgpakke fra GS, eller separat? Lyst på Evo 2 selv, men litt strekk hadde gjort seg. Hvordan er dekkene fra GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steigedal Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 kjøpte felgpakke ja, dekkene er greie de. men er ikke mye dekkstrekk i felgpakkene fra gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andexx Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Men kan man muligens spørre om de kan ha en dim smalere dekk i stedet for de som følger med? Bør jo være mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Du kan spørre om å få smalere dekk og evt premiumdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå