Sjøbuse Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Jeg kan ikke se den på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Den lå til salgs en stund ja, men det ble så jeg beholdte den istedenfor å selge den 635csi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Bra du beholdt den, litt rust kan man alltids fjerne. Da vet du hvertfall hvilken stand den er i når du er ferdig med sveising/lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Markedet er vel generent veldig dårlig for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Markedet er vel generent veldig dårlig for tiden... Ble ikke akkurat nedringt nei... Men så la jeg den ut til en noe høy pris, så dette gjorde nok at mange uteble, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Da er den nye fargen bestemt Er ikke så langt unna det den er nå, men litt mer spesiell. House of kolor Bluegrass heter den. Tror den blir å kle bilen veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Blir spennende å se, vurderer hellakkering selv Lenge til den skal lakkeres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Da er den nye fargen bestemt Er ikke så langt unna det den er nå, men litt mer spesiell. House of kolor Bluegrass heter den. Tror den blir å kle bilen veldig bra hvor bestilte du lakken hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Rå E38 !!! Inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 jævlig nydelig e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Blir spennende å se, vurderer hellakkering selv Lenge til den skal lakkeres? Bare kjøre på d Lakkereren driver å flytter for øyeblikket, men håper det blir snart. Er jo så godt som sommerføre i Trøndelag for tiden hvor bestilte du lakken hen da? Bestiller den fra Norske importøren av HOK Rå E38 !!! Inspirasjon Takktakk jævlig nydelig e38 Takk for d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Hehe Forresten har du xenon i fjernlysene? Ser det er sånn blå aktig i lyktene dine, har sett flere som har det. Og hvordan lys har du i sprederne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Hehe Forresten har du xenon i fjernlysene? Ser det er sånn blå aktig i lyktene dine, har sett flere som har det. Og hvordan lys har du i sprederne? D er ikke xenon nei... Tror bare d er noe ultra white/ blue type pærer, eller noe sånt. Kommer ikke helt på hva d var jeg satte inn I sprederne er d Höen pærer som jeg kjøpte fra Scandicshine. Syns di matcher xenonlysene veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Okei, bra lys i fjernlysa da? Har dårlig lys i mine, så tror jeg må bytte ut pærene. Okei, ja matcher bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Okei, bra lys i fjernlysa da? Har dårlig lys i mine, så tror jeg må bytte ut pærene. Okei, ja matcher bra D er helt greit ja Mn jeg har åpna lyktene å polert opp alt innvendig, og da ble d virkelig bra lys i forhold til hva d var, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå