Fidelio Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Eksos er ikke avgjørende, men er en fordel å fjærne "kattene" da disse kan brenne opp ved litt vel ivrig gassing, mine holdt fint på Våler og rudskogen. Hadde kun siste del av eksosen costum.Hør med Marius på bullstar performance ang diff, virkelig en dyktig kar! Takk for tips! Da skal jeg høre med han. Kommer jo ann på bruken. For en og annen kortvarig utskeielse trengs ikke andre oppgraderinger. Skal man på bane er vel bremsene det viktigste. Redstuff er ikke nok. Bruker selv yellowstuff og 325mm skiver på min Z3 coupe, det er marginalt. Har nå selv vert en tur og handla hos ess, så jeg er forberedt på en ny runde med oppgradering. Clutchen ser ut til å holde. Ville kanskje hatt litt kontroll på oljetemperatur også. Takk blir ikke noe banekjøring med denne bilen.
Fidelio Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Hei igjen, Oppdaterer denne tråden litt jeg etter endt sessong med Ess kit på bilen. Har ikke skjedd noen form for slitasje, men mye vil ha mer:). Bilen skal leveres til Bullstar performance i mar for montering av Quaife diff. Og da blir nok bilen helt anderledes og kjøre. Oppgraderer nå til Sachs SRE clutch kit, da blir det bedre dynamikk på høyere turtall ved girskifte Dette er jo ikke et MUST når man monterer kompressor, men det blir i hvert fall bedre
Kattlikzm Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Husk også at du kommer til å slite veldig ved neste EU-kontroll mtp nye regler om trimming. Dem er mye strengere nå enn før
Fidelio Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Skrevet Februar 13, 2014 Nja. Ikke noe problem her i bygda Men ja, ser problemet mange vil få.
kortsluttning Skrevet Februar 13, 2014 Skrevet Februar 13, 2014 Ess nevnte at bensinpumpe burde byttes om bilen har gått 200
Fidelio Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 Det stemmer, Byttet denne når jeg fikk dette montert. min har rullet 117 tusen nå.
Komfort Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 Du bør forsterke innfestingen til diffen da diffen kan rive seg løs av det økte momentet (har sett det skje på en kompressormatet 320 E46) Større eksos + race kat Yellowstuff til banekjøring Oljekjøler til banekjøring Kaldere plugger til banekjøring
Fidelio Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Skrevet Februar 15, 2014 Det har jeg ikke hørt noe om. Men kan sikkert skje:) Dette kommer jo an på hvor hardt du har tenkt til å kjøre den på banen. For min del, som er helt fersk på banen, så blir det mer for å "teste" og ikke prestere:-P
CrZyWiz Skrevet Februar 15, 2014 Skrevet Februar 15, 2014 Det har jeg ikke hørt noe om. Men kan sikkert skje:) Dette kommer jo an på hvor hardt du har tenkt til å kjøre den på banen. For min del, som er helt fersk på banen, så blir det mer for å "teste" og ikke prestere:-P Du har en facelift, så du trenger ikke tenke på dette. Så lenge foringer og slikt er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå