Gå til innhold

Min 07' 1-Serie *BMWP front


 Share

Anbefalte innlegg

Ingen update angående bilen i kveld, men en kompis hadde SSP sin 1M på lån i dag. Fikk være med en tur og en prøvekjøring. Å makan til kjøremaskin! Har bare kjørt min egen bil, E36 M3, E92 320i før, så det var en morsom opplevelse å kjøre en nyere vaskekte M-bil!    Jeg tok desverre bare ett bilde, men det ble veldig dårlig + at det er tatt med Iphone. Men skal legge det ut hvert øyeblikk!

 

uzapebe7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det var en ganske morsom opplevelse ja. Kjenner jeg er litt misunnelig. :D

1M er nok på toppen av "realistiske drømmebiler"-listen min, noe den har vært en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

113000 er mer enn det jeg betalte for min med M-sport, "facelift" og relativt greit med utstyr for et år siden. :)

 

Jeg vil tro 90-100000 kanskje er et greit utgangspunkt, og så justere seg derfra alt etter kilometerstand og utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke jeg kan selge bilen, tror jeg kommer til å savne den! Såå, ser ut til at det blir noen oppgraderinger istedet for. Ser at det har vært flere som har byttet til M3 bærearmer på sine 1'ere.. er dette mye bedre å kjøre med eller hvordan er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...