MRise Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Åja! Det skal jeg jaggu ut å prøve litt senere! Takk for tipset! Gjort noe mer med bilen i det siste du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Ikke noen oppgraderinger på vår bil i sommer. Har noe småpjusk jeg har planer om utover vinteren. Nå er det litt fiks av bremser og få bilen EU godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Ingen update angående bilen i kveld, men en kompis hadde SSP sin 1M på lån i dag. Fikk være med en tur og en prøvekjøring. Å makan til kjøremaskin! Har bare kjørt min egen bil, E36 M3, E92 320i før, så det var en morsom opplevelse å kjøre en nyere vaskekte M-bil! Jeg tok desverre bare ett bilde, men det ble veldig dårlig + at det er tatt med Iphone. Men skal legge det ut hvert øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Kan tenke meg det var en ganske morsom opplevelse ja. Kjenner jeg er litt misunnelig. 1M er nok på toppen av "realistiske drømmebiler"-listen min, noe den har vært en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Ja, var spesielt å få kjøre min drømmebil nr 1! Kunne tenkt meg en slik foran alt annet faktisk, så var veldig morro:) Går noe heelt for jævlig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 nå som jeg har kjøpt meg 1serie selv får jeg følge med her for inspirasjon fin bil.. det ligger en billig performance fanger på finn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Ett lite bilde av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Kjør på noen flere bilder da, pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Noen som har noen tanker rundt prisen på en slik bil som dette om dagen? Vurderer å selge til fordel for 4x4! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 min lillebror er ute etter slik. men kommer an på prisen. 116i. uten mye utstyr får man ganske billig. ligger en i bodø 80000km 113000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 113000 er mer enn det jeg betalte for min med M-sport, "facelift" og relativt greit med utstyr for et år siden. Jeg vil tro 90-100000 kanskje er et greit utgangspunkt, og så justere seg derfra alt etter kilometerstand og utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Var noe sånt jeg tenkte også, blir kvalm når jeg tenker på hva jeg betalte for bilen for litt over ett år siden! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Kristiansen Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 km ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Tror faktisk ikke jeg kan selge bilen, tror jeg kommer til å savne den! Såå, ser ut til at det blir noen oppgraderinger istedet for. Ser at det har vært flere som har byttet til M3 bærearmer på sine 1'ere.. er dette mye bedre å kjøre med eller hvordan er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Tja, skal du kjøre noe på bane? Tror ikke jeg hadde byttet med mindre de var slitte de orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå