ZhilleN Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Rå lyd og kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Fanken, får ikke sett jeg heller. Får sett de to andre snuttene som ligger under samme, men ikke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Jeg har jo linka videoen i quote'n min:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 NICE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe-30 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 [quote name= Fy flate så rått!' date=' og for en lyd!] Gifteringen er fortsatt på, brura var veldig fornøyd inne i bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Funka ikke her heller prøvd begge linkene som er lagt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Jeg har jo linka videoen i quote'n min:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Får bare opp en svart visningsskjerm på Youtube. Søker også på wedding burnout og tar det den veien, samme da. Samme om jeg bruker Firefox eller Opera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Jeg har jo linka videoen i quote'n min:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Får bare opp en svart visningsskjerm på Youtube. Søker også på wedding burnout og tar det den veien, samme da. Samme om jeg bruker Firefox eller Opera. Ser det er flere som har problemer med å se filmen, noen som vet hva som er feil? Virker her i chrome ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Jeg fikk ikke opp den første, men den jeg linka direkte kommer opp med engang på taptalk hvertfall:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Vakkert! Eg fekk sett filmen men måtte refresha. Da kom den andre gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Tok bare å lasta ned filmen istedenfor, funka da Kul film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Fikk kun til å se den via mobilen, ikke PC.. Men det er vel hva man kan kalle brudebil med stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Da har bror min giftet seg i helga, og da var e30'n så klart brudebilen Et lite filmklipp ut fra kirka Fikk gåsehud jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Tøft bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Da har bror min giftet seg i helga, og da var e30'n så klart brudebilen Et lite filmklipp ut fra kirka Haha, sånn skal det gjøres! En kompis av meg dro burnout med E30 M20 Turbo og knakk en drivaksel, bra ting holdt seg hos dere Få gjerne opp mer filmer!! S85 lyd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå