puggy Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Om noen er interessert i å bytte felger.. så kom med tips! 8" breie med ET0 på alle fire! de blir for breie på min foran, så skulle hatt litt annet oppsett på felgene. nye dekk foran, men slitte bak. 195/40 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Nydelig bil du har fått deg. Denne fargen var en av de jeg hadde planer om og lakke min E21 i men nå har jeg funnet meg en fin grønnfarge som den blir lakket i. Lykke til med skilter når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Om noen er interessert i å bytte felger.. så kom med tips! 8" breie med ET0 på alle fire! de blir for breie på min foran, så skulle hatt litt annet oppsett på felgene. nye dekk foran, men slitte bak. 195/40 16" Hvis du skal ha 16" felger på så må de ikke bygge for langt inn da de tar i styrekulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Gratulerer med å endelig å få rota deg inn hit! Det er bare å kjøpe det kittet fra airbagit, også la være å bruke panelet, fikk jo med ett panel jeg og men brukte bare opp igjen manometeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Nydelig bil du har fått deg. Denne fargen var en av de jeg hadde planer om og lakke min E21 i men nå har jeg funnet meg en fin grønnfarge som den blir lakket i.Lykke til med skilter når den tid kommer. tusen takk for det! digger 6 serien du har! kunne virkelig tenkt meg det og! men nå er det gammal 3'er det går i!! lykke til med lakkering! følger spent med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Gratulerer med å endelig å få rota deg inn hit! Det er bare å kjøpe det kittet fra airbagit, også la være å bruke panelet, fikk jo med ett panel jeg og men brukte bare opp igjen manometeret takk, din stålsopp! må undersøke litt hva jeg får tak i.. får ikke ting servert på sølvfat som på e36 gitt.. men må vel bagges etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 denne jeg så på gatebil på lørdag? isåfall helt rå! siifra om du vil selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 denne jeg så på gatebil på lørdag?isåfall helt rå! siifra om du vil selge! [ Bilde ] stemmer det! takktakk! blir nok ikke å selge denne med det første men såklart.. alt blir solgt til riktig pris hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Noen som veit om noen smutthull.. eller om det i det hele tatt er muuuulig å få godkjent bags på veteran i norge? isåfall, skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Funnet litt flere bilder På campen på gatebil rudskogen Nyvaska til utstilling på vei til utstilling måtte kjøre på steelies til gatebil pga. slitte dekk på innersia på xxr felgene... og litt sær dimensjon til å skaffe dekk kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Hadde gjerne sett denne med noen småfete skrudde felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 15 eller 16" de XXR-felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 15 eller 16" de XXR-felgene? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Hadde gjerne sett denne med noen småfete skrudde felger ja, driver å spekulerer litt på hva jeg skal ha.. prøver å finne noe som er sjeldent å se på e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Er utrolig hvor mye felger har å si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå