Siddiz Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 kjøpte meg en bmw e46 coupe for en mnd tid siden å vil fikse litt på den. neste på lista er interiør. har noe studlig manuel seter og vil oppgradere litt har finni noen memory seter i england jeg har lyst på. er det noe problem å sette inn pga ratte er på hver sin side?. og er det ferdig trekt kabler el må jeg gjøre det selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Hovedproblemet er at memory-knappene havner på passasjerstolen. Ellers så ligger det ingenting klart for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siddiz Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 så på en annen link om det med memory-knappen. skal gå ann å få flytta til riktig side med litt jobb. men hvordan blir det å legge opp kabler vis det ikke ligger no der fra før ? mye jobb ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Det kommer an på om du liker slikt eller ikke, men det er ikke helt rett frem om du skal ha det skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siddiz Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 okei takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 kjøpte meg engelsk m3 interiør selv for en drøy mnd siden nå, jeg gidder ikke å styre med å få memory på riktig side, da må du flytte beltestrammeren, dekselet selv og tukle en del skal legge strøm fra batteri med sikring og sette på en airbag dummy så skal det funke i teorien hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siddiz Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 takk kanskje jeg gjør et forsøk på å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenss94 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 er ikke sikker på om du trekker kabel direkte fra + på batteri med en sikring, men veit du hvilken kabel man helst bør bruke da egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå